Renault News
Renault Sport

Praga R1R, το Supercar με κινητηρα Renault

Το νέο σούπερ μοντέλο της παρουσίασε η Praga που όπως η ακριβώς και η Skoda, είναι από τις πιο ιστορικές βιομηχανίες αυτοκινήτων της Τσεχίας. Αν και η Praga ιδρύθηκε το 1907 δεν συνέχισε να κατασκευάζει επιβατικά αυτοκίνητα μετά το 1947, με αποτέλεσμα να χαθεί από το προσκήνιο.

Αν και η Praga ιδρύθηκε το 1907 δεν συνέχισε να κατασκευάζει επιβατικά αυτοκίνητα μετά το 1947, με αποτέλεσμα να χαθεί από το προσκήνιο.

Όμως το όνομα αναβίωσε τη νέα χιλιετία, μέσω των αγώνων αυτοκινήτου, καθώς η Praga ξεκίνησε την κατασκευή πρωτοτύπων για τους αγώνες αντοχής. Στη συνέχεια ασχολήθηκε και με τα ελαφρά μονοκινητήρια αεροσκάφη και αγωνιστικά karts.

Όσο για το R1R, πρόκειται για το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής που κατασκευάζει η τσέχικη μάρκα από το 1947. Βασισμένο στο αγωνιστικό R1, αποτελεί ένα διθέσιο κουπέ με καταφανείς και άμεσες αναφορές στα πρωτότυπα αντοχής.

Πολύ ελαφρύ με βάρος μόλις 670 κιλά, εφοδιάζεται με ένα δίλιτρο κινητήρα της Renault Spor, ο οποίος με τη βοήθεια turbo αποδίδει από 330 έως 390 ίππους, ανάλογα με τις διαθέσεις του πελάτη. Έτσι, το σχετικά «ασθενικό» με τα μέτρα των supercars R1R, καταφέρνει να τα προκαλεί σε επιτάχυνση και επιδόσεις στην πίστα, καθώς χρειάζεται κάτω από 3 δλ. για τη διαδικασία 0-100 χλμ./ώρα.

Την ίδια στιγμή, το κράτημα του είναι εντυπωσιακό, καθώς το αεροδυναμικό δράμα της σχεδίασής του, μεταφράζεται σε παραγόμενη κάθετη δύναμη που ξεπερνά το… βάρος του, σε ταχύτητες πάνω από 200 χλμ./ώρα. Υποθετικά πάντα, αν το R1R οδηγούταν σε έναν ανάποδο δρόμο, με τους τροχούς επάνω και την οροφή κάτω, θεωρητικά θα έμενε προσκολλημένο σε αυτόν. Ένα σπαρτιάτικο εσωτερικό με τιμόνι – πίνακα οργάνων αγωνιστικής προέλευσης, ένα σειριακό κιβώτιο έξι σχέσεων με paddles αλλαγής και διπλά ψαλίδα με ράβδους ώσης σε όλους τους τροχούς αναλαμβάνουν να περάσουν την ισχύ στους πίσω τροχούς.

Όπως είναι προφανές, το Praga R1R δεν θα το βρείτε «σε έναν έμπορο της περιοχής σας». Θα πρέπει να το παραγγείλετε διαδικτυακά και θα πρέπει να περιμένετε αρκετά, καθώς κατασκευάζεται όταν ληφθεί η παραγγελία. Τουλάχιστον δεν υπόκειται σε κάποιο περιορισμό παραγωγής, οπότε αργά ή πιο αργά μπορεί να γίνει δικό σας. Όχι όμως πριν εκταμιεύσετε το διόλου ευκαταφρόνητο ποσό των περίπου 200.000€.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου & cookies