Renault 8 Gordini | Όταν το ‘R8’ δεν σήμαινε Audi (vid)

Tο πρότυπο Renault 8 έκανε την εμφάνιση του το 1964. Κατασκευασμένο στο πλαίσιο του Renault Dauphine, αυτό το γαλλικό sedan έμελλε να γίνει κάτι παραπάνω από ένα βασικό οικογενειακό αυτοκίνητο, διαθέσιμο για πρώτη φορά με κινητήρα 956 cc και τέσσερις ταχύτητες.

>>{Stories} Renault R8 | Από ένα συμβατικό πισωκίνητο, σε έναν αξέχαστο μύθο

Το γαλλικό ισοδύναμο της Abarth, ο Gordini, μετά την παρουσίαση του R8 το 1964, μετέτρεψε το οικογενειακό αυτοκίνητο σε ένα μικρο μύθο με κυλινδροκεφαλή δικής του σχεδίασης και 2 εξαιρετικά carburetors Weber. Με το σύστημα πλαισίου, το τιμόνι, τα φρένα, τον εξοπλισμό και την κορυφαία ταχύτητα των 175 χλμ/ώρα, το Renault 8 ήταν κάτι απίθανο για την εποχή. Το 1966 ενισχύθηκε περαιτέρω ο κυβισμός του κινητήρα από τα αρχικά 1.108 cc στα 1.224 cc. Ταυτόχρονα, η γοητεία του ενισχύθηκε από δύο πρόσθετους προβολείς.

Είναι ακριβώς αυτό το αυτοκίνητο (ή σχεδόν) που τιμάται από το Petrolicious στο τελευταίο του βίντεο.

Tags

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookies.

Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies are necessary for the website to function and cannot be switched off in our systems.

In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

For perfomance reasons we use Cloudflare as a CDN network. This saves a cookie "__cfduid" to apply security settings on a per-client basis. This cookie is strictly necessary for Cloudflare's security features and cannot be turned off.
  • __cfduid

We track anonymized user information to improve our website.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Decline all Services
Accept all Services