Renault News
ClioRenault SportΕιδήσεις

Renault Clio R.S. 220 EDC Trophy: μια νέα προσθήκη στην οικογένεια Trophy

66660_1_5 (Custom)66634_1_5 (Custom) 66637_1_5 (Custom) 66643_1_5 (Custom) 66646_1_5 (Custom) 66657_1_5 (Custom) 66658_1_5 (Custom) 66659_1_5 (Custom) 66629_1_5 (Custom)

Ένα από τα νέα μοντέλα που έφερε η Renault στην έκθεση της Γενεύης είναι το νέο Clio RS 220 EDC Trophy. Εγκαινιάστηκε για πρώτη φορά στο Clio R.S. το 2005, το σήμα Trophy συμβολίζει τον ευκρινέστερο χειρισμό και τις αυξημένες επιδόσεις σε συνδυασμό με την αποκλειστικότητα και το διακριτικό styling. Σε συνέχεια του Mégane R.S. Trophy που λανσαρίστηκε το 2014, το Clio R.S. 220 EDC Trophy διαθέτει πλέον τα ίδια συστατικά νίκης.

1. Ένα Clio R.S. ακόμα πιο ισχυρό σε κάθε τομέα
Κινητήρας: Χάρη στην αναθεωρημένη χαρτογράφηση του κινητήρα, τώρα έχει 10% περισσότερο δύναμη και μέχρι επιπλέον 40nm ροπής. Επίσης, τα οφέλη από μια μεγαλύτερη τουρμπίνα, ένα σύστημα αέρα σχεδιασμένο ώστε να ελαχιστοποιηθούν οι απώλειες πίεσης και ένα αναθεωρημένο σύστημα εξάτμισης για να φιλοξενήσει τον καταλυτικό μετατροπέα Euro6 (και να ελαχιστοποιήθουν οι πίσω απώλειες πίεσης) μας φέρνουν στα εξής:

– Η μέγιστη ισχύς έχει αυξηθεί στα 220hp στις 6,250rpm.
– Η μέγιστη ροπή ανέρχεται σε 260 nm (κέρδος 20Nm), αν και το ποσοστό του 280Nm είναι δυνατό χάρη σε μια «ώθηση ροπής» χαρακτηριστικό στην τέταρτη και πέμπτη σχέση μετάδοσης.
– Με την μετάβαση σε Euro6, η παραγωγή CO του αυτοκινήτου βελτιώνεται κατά έξι γραμμάρια, σε 138 g/km.

Εκλεπτυσμένο σύστημα μετάδοσης EDC: οι αλλαγές ταχυτήτων γίνονται τώρα 30% γρηγορότερα.
– Τα κατεβάσματα είναι τώρα πιο γρήγορα.
– Υπάρχει μεγαλύτερη ευελιξία στη λειτουργία «Sport» για να είναι σε θέση να συνδυάσει την οδήγηση σε κατοικημένες περιοχές και σε ανοιχτούς δρόμους.
– Το σύστημα Stop & Start λειτουργεί μόνο στην κατάσταση “Normal”, και έχει απενεργοποιηθεί στις επιλογές «Sport» και «Race».

Ένα χαμηλότερο, και πιο άκαμπτο σασί: το Clio είναι χαμηλότερο κατά 20mm μπροστά, 10 χιλιοστα στο πίσω μέρος (χωρίς φορτίο). Αμορτισέρ Firmer shock έχουν τοποθετηθεί σε συνδυασμό με hydraulic bump stops.
– Εξαιρετικά γρήγορο σύστημα διεύθυνσης: ένα νέο, πιο γρήγορο τιμόνι (με την αναλογία να μειώνεται από 14,5:1 σε 13.2:1) καθιστώντας την διεύθυνση ακόμα πιο ακριβή και απίστευτα άμεση – το καλύτερο
σύστημα στην αγορά.
– Ελαστικά: Το νέο Clio R.S. 220 Trophy EDC είναι εξοπλισμένο με υψηλής απόδοσης ελαστικά Michelin
Pilot Super Sport 205 / 40R18.

2. Αμέσως αναγνωρίσιμο … και σαγηνευτικό
Σπορ σε ολα του:
– Pearlescent Givre, είναι το νέο και διακριτικό χρώμα αμαξώματος (προαιρετικά διαθέσιμο με γυαλιστερή μαύρη οροφή), έχει προστεθεί στη γκάμα μαζί με τα Glacier White, Deep Black, Flamme Red και Sirius Yellow.
– 18-ιντσών μαύρες ζάντες
– Διακριτικά λογότυπα Trophy στο μπροστινό σπόιλερ, στις πόρτες και στην ατομική αρίθμηση στο μαρσπιέ.
– Ως επιλογή, το Clio R.S. 220 EDC Trophy είναι διαθέσιμο με το συστημα Παρακολούθησης
on-board συστήματος τηλεμετρίας της Renault Sport. Περιλαμβάνει μια ρύθμιση που προσφέρει στον οδηγό πέντε διαφορετικά επίπεδα ευαισθησίας πεντάλ του γκαζιού.

Το Clio R.S. 220 EDC Trophy είναι μια νέα αριθμημένη περιορισμένη έκδοση που παρέχει αξία για τα χρήματα σε όρους απόδοσης (220hp για λιγότερο από € 30,000). Το Clio R.S. 220 EDC Trophy πρώτα θα αρχίσει να πωλείται στην Ευρώπη, από τον Ιούνιο του 2015, πριν κυκλοφορήσει σε περίπου 10 άλλες χώρες.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου & cookies