Tο νέο Megane RS έχει σημαντικές αλλαγές σε σχέση με τον προκάτοχο του. Ωστόσο, δεν υπήρξε ποτέ βίντεο σύγκρισης μεταξύ του μοντέλου έκδοσης 280 και του παλαιού … μέχρι τώρα.
Δυστυχώς, το βίντεο είναι στα πολωνικά, αλλά αυτό δεν μας εμπόδισε να απολαύσουμε αυτή τη στατική σύγκριση. Ας ξεκινήσουμε με το εξωτερικό!
Η πιο σημαντική αλλαγή είναι ότι το Megane RS είναι τώρα διαθέσιμο μόνο ως 5θυρο hatchback ενώ ο προκάτοχός του ήταν ένα σέξι κουπέ. Οι ομοιότητες περιλαμβάνουν έναν κεντρικό σύστημα εξάτμισης και φουσκωτά φτερά.
Oι άνθρωποι που έκαναν την εν λόγο σύγκριση λένε ότι είναι σαν να κοιτάς ένα Nokia 3310 και ένα smartphone, αλλά νομίζουμε ότι είναι άδικο. Το Megane 250 ήταν πολύ καλό και το ίδιο και το 265 που ήρθε μετά σαν facelift. Απλώς η Renault σταμάτησε τα coupe αμαξώματα.
Παραδόξως, η πρακτικότητα δεν ευνοεί το μοντέλο του 2018. Σίγουρα, η πρόσβαση στα πίσω καθίσματα του Megane 3 RS είναι δύσκολη, αλλά μόλις βρίσκεστε εκεί, υπάρχει αρκετός χώρος. Και ακούστε αυτό! Ο χώρος αποσκευών μειώθηκε από 377 λίτρα σε λιγότερο από 300 λόγω περιορισμών της εξάτμισης.
Το εσωτερικό διαφέρει πολύ, καθώς το νεότερο μοντέλο διαθέτει ψηφιακά συστήματα και ένα μεγάλο σύστημα ψυχαγωγίας με οθόνη αφής. Αυτό που δεν έχει αλλάξει είναι η αγάπη της Renault για σκληρά πλαστικά και καθίσματα Recaro.
Μια άλλη μεγάλη διαφορά μπορεί να βρεθεί κάτω από το καπό. Όπως και τα περισσότερα καυτά hatchbacks, το Megane 3 RS είχε 2-λίτρων turbo κινητήρα, ο οποίος πήγε από 250 σε 265 και αργότερα 275 HP. Ωστόσο, το νεότερο μοντέλο Megane RS υποβαθμίστηκε σε ένα turbo 1.8-λίτρων για να γίνει πιο αποδοτικό. Αυτό παράγει 280 HP και 390 Nm, 30 Nm περισσότερο από πριν.
Όχι μόνο είναι τώρα διαθέσιμο με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με διπλό συμπλέκτη το οποίο δεν ήταν διαθέσιμο πριν, αλλά υπάρχει και σύστημα τετραδιεύθυνσης. Στα χαρτιά, το νέο μοντέλο υποτίθεται ότι είναι ταχύτερο με χρόνο 0-100 χλμ. / Ώρα 5.7 δευτερόλεπτα έναντι 5.9 δευτερολέπτων. Ωστόσο, στην εν λόγο σύγκριση διαπιστώθηκε ότι ήταν πιο αργό στα 6,4 δευτερόλεπτα.
(autoevolution.com)