Renault – Nissan – Mitsubishi Alliance 2022 | Αναλυτικά στοιχεία

Alliance 2022 πωλήσεις, έσοδα και συνέργειες

Φέτος, οι Renault, Nissan και Mitsubishi έγιναν ο μεγαλύτερος όμιλος αυτοκινητοβιομηχανιών στον κόσμο στον όγκο των πωλήσεων. Το πρώτο εξάμηνο του 2017, οι όγκοι αυξήθηκαν κατά 7% σε σχέση με το προηγούμενο έτος σε 5,27 εκατομμύρια μονάδες, ενώ οι συνολικές πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων έφθασαν συνολικά πάνω από 500.000 μονάδες.

Οι συνολικές πωλήσεις μονάδων από τις εταιρείες-μέλη αναμένεται να υπερβούν τα 14 εκατομμύρια οχήματα ετησίως μέχρι το τέλος του σχεδίου. Τα συνδυασμένα οικονομικά έσοδα προβλέπεται να φθάσουν τα 240 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το τέλος του σχεδίου, ποσοστό πάνω από 30% στα συνολικά έσοδα ύψους 180 δισεκατομμυρίων δολαρίων που επιτεύχθηκαν το 2016.

Ο αυξημένος στόχος συνέργιας ύψους 10 δισ. Ευρώ μέχρι το τέλος του σχεδίου, ακολουθεί αύξηση των συνεισφορών κατά 16% το 2016 σε 5 δισ. Ευρώ. Ο διπλασιασμός των συνεργιών θα επιτευχθεί εν μέρει από τις συνεισφορές της Mitsubishi, συγκεκριμένα μέσω της βαθύτερης γεωγραφικής κατανομής, της κοινής χρήσης των εγκαταστάσεων, των κοινών πλατφορμών οχημάτων και της διευρυμένης παρουσίας στις ώριμες και αναδυόμενες αγορές.

Επιπρόσθετες συνέργειες αναμένονται από τα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα (LCV), τα aftersales και την ανταλλαγή τεχνολογίας σε ηλεκτρικά οχήματα, αυτόνομη οδήγηση, συνδεδεμένα αυτοκίνητα και νέες υπηρεσίες κινητικότητας. Αυτό θα συμπληρώσει τις συνέργειες από τις υπάρχουσες συγκλίνουσες λειτουργίες στη μηχανική στην κατασκευαστική μηχανική στην αλυσίδα εφοδιασμού την αγορά και τους ανθρώπινους πόρους.

Επέκταση των κοινών πλατφορμών και κινητήρων

Παράλληλα με τα τρία δομικά στοιχεία της τεχνολογίας, οι εταιρείες-μέλη θα επεκτείνουν τη χρήση κοινόχρηστων πλατφορμών και κινητήρων.

Οι νέες εξελίξεις περιλαμβάνουν:

  • Το 2022, περισσότερα από 9 εκατομμύρια οχήματα θα κατασκευαστούν σε τέσσερις κοινές πλατφόρμες, από 2 εκατομμύρια οχήματα σε δύο πλατφόρμες το 2016
  • Μέχρι το τέλος του σχεδίου, οι εταιρείες μέλη θα μοιράζονται 22 κινητήρες από το σύνολο των 31, σε σύγκριση με 14 κινητήρες από ένα συνολικό σύνολο 38 το 2016
  • Η στρατηγική κοινής πλατφόρμας – βασισμένη στην αρχιτεκτονική της CMF – θα επεκταθεί σε μια νέα κοινή πλατφόρμα EV με προηγμένη αυτόνομη δυνατότητα οδήγησης και σε μια νέα κοινή πλατφόρμα για τα οχήματα μεσαίου μεγέθους.
  • Η Mitsubishi θα αποκτήσει πρόσβαση στην πλατφόρμα CMF και θα χρησιμοποιήσει κοινούς κινητήρες μέχρι το 2020.

Η επέκταση της κοινής οικογένειας κινητήρων ακολουθεί την επιτυχία της κοινής αρχιτεκτονικής οχημάτων της Renault και της Nissan τα τελευταία χρόνια, η οποία περιλαμβάνει τη χρήση κοινών πλατφορμών και κινητήριων μονάδων σε ένα διευρυμένο χαρτοφυλάκιο οχημάτων, συμπεριλαμβανομένων των Nissan Rogue, Qashqai και X-Trail, Renault Espace, Kadjar και Megane, καθώς και Renault Kwid και Datsun redi-GO.

Τεχνολογικά δομικά στοιχεία της Alliance 2022

Τα δομικά στοιχεία της τεχνολογίας θα συνεισφέρουν συνέργειες αποφεύγοντας την επικάλυψη της ανάπτυξης και παρέχοντας μεγαλύτερη και ταχύτερη πρόσβαση στην καινοτομία για τις εταιρείες-μέλη.

1. Ενίσχυση των ηλεκτρικών οχημάτων

Ως πρωτοπόρος και παγκόσμιος ηγέτης στις πωλήσεις EV, ο στόχος παραμένει να είναι ο νούμερο ένα πάροχος mainstream, μαζικής αγοράς και προσιτών EVs σε όλο τον κόσμο. Μέχρι το 2022, οι εταιρείες-μέλη θα αυξήσουν σημαντικά την γκαμα των προϊόντων τους για να καλύψουν όλους τους κύριους τομείς στις βασικές αγορές τους της Ιαπωνίας, των ΗΠΑ, της Κίνας και της Ευρώπης.

Το δομικό στοιχείο ηλεκτροκίνησης θα περιλαμβάνει:

  • Κοινές, κλιμακούμενες πλατφόρμες ηλεκτρικών οχημάτων για πολλούς τομείς μέχρι το 2020, με πρόβλεψη ότι το 70% των όγκων πωλήσεων των ηλεκτρικών θα βασίζεται σε κοινές πλατφόρμες έως το 2022
  • Μια νέα οικογένεια ηλεκτροκινητήρων και μπαταριών που θα εισαχθούν από το 2020, θα μοιραστούν σε όλες τις εταιρείες-μέλη
  • 12 νέα ηλεκτρικά οχήματα θα κυκλοφορήσουν μέχρι το 2022
  • Το εύρος άνω των 600 χιλιομέτρων θα επιτευχθεί μέχρι το 2022, με βάση τη μεθοδολογία πιστοποίησης NEDC
  • 30% μείωση του κόστους μπαταρίας από το 2016 έως το 2022
  • Χρόνος φόρτισης 15 λεπτών για παράδοση φάσματος 230 χιλιομέτρων έως το 2022, από 90 χιλιόμετρα το 2016, με βάση τη μεθοδολογία πιστοποίησης NEDC
  • Βελτιστοποιημένη, επίπεδη συσκευασία της μπαταρίας, παρέχοντας πρόσθετο χώρο καμπίνας και μεγαλύτερη ευελιξία στο styling
  • Υιοθέτηση της νέας τεχνολογίας PHEV της Mitsubishi ως της κοινής λύσης PHEV για τις κατηγοριες C/D έως το 2022

2. Παροχή οχημάτων με αυτόνομη κίνηση και ρομποκίνη

Οι εταιρείες-μέλη είναι σε καλό δρόμο να ξεκινήσουν 40 οχήματα με διαφορετικά επίπεδα αυτόνομων τεχνολογιών κίνησης (AD) έως το 2022. Τα προγράμματα δοκιμών βρίσκονται σε εξέλιξη σε διάφορες περιοχές του κόσμου, στο πλαίσιο της ανάπτυξης αυτόνομων τεχνολογιών, οι οποίες θα επιτρέψουν στις εταιρείες-μέλη να προσφέρουν προηγμένες AD για τα κύρια οχήματα της αγοράς. Το χρονοδιάγραμμα για την ανάπτυξη του AD θα περιλαμβάνει:

  • 2018: Πολύ αυτόνομο όχημα οδήγησης για χρήση σε αυτοκινητόδρομους – με συνεχή παρακολούθηση του περιβάλλοντος από τον οδηγό.
  • 2020: Πολύ αυτόνομο αυτοκίνητο για χρήση σε πόλεις – με συνεχή παρακολούθηση του περιβάλλοντος από τον οδηγό.
  • 2020: Πολύ αυτόνομο όχημα κίνησης για χρήση σε αυτοκινητόδρομους – με περιστασιακή επέμβαση του οδηγού.
  • 2022: Το πρώτο πλήρως αυτόνομο όχημα οδήγησης – χωρίς την απαραίτητη παρέμβαση του οδηγού

Οι δοκιμές συνεχίζονται σε ρομπο-οχήματα με τους εταίρους DeNA (Ιαπωνία) και Transdev (Γαλλία), που θα ανοίξουν το δρόμο για μια νέα εποχή κινητικότητας στην οποία η Συμμαχία επιθυμεί να γίνει:

  • Ένας βασικός φορέας εκμετάλλευσης υπηρεσιών κινητικότητας με κινητήρια δύναμη τα ρομπότ, που θα περιλαμβάνει περαιτέρω συνεργασίες
  • Ένας σημαντικός φορέας και πάροχος οχημάτων για χρήση μέσω δημόσιων συγκοινωνιών και ανταλλαγής αυτοκινήτων

3. Ενεργοποίηση υπηρεσιών συνδεσιμότητας και κινητικότητας

Η ομάδα Alliance Connected Vehicles and Mobility Services αναπτύσσει νέες υπηρεσίες και εταιρικές σχέσεις κινητικότητας. Επιπλέον, νέες λύσεις συνδεσιμότητας για τελικούς πελάτες θα είναι διαθέσιμες σε οχήματα που θα αρχίσουν το 2018. Αυτά θα περιλαμβάνουν:

  • Ένα κοινό σύστημα πληροφοριών ψυχαγωγίας εντός του οχήματος και κοινό σύστημα συνδεσιμότητας εντός του οχήματος
  • Έναρξη πλατφόρμας Connected Cloud για τη διαχείριση όλων των διεπαφών δεδομένων
  • Η πλατφόρμα του cloud θα παρέχει μια πύλη για την ικανότητα AD για υπηρεσίες ρομποτικών οχημάτων, αυτοκινούμενα οχήματα παράδοσης και λεωφορεία

Η πλατφόρμα Connected Cloud θα προσφέρει επιχειρησιακή αποδοτικότητα στις εταιρείες-μέλη, όπως η βελτιωμένη διαχείριση των logistics η βελτιωμένη χρήση της ανταλλαγής δεδομένων στον τομέα της κατασκευής και ως μηχανισμός για τη μείωση του κόστους εγγύησης.

Το σχέδιο συνδεσιμότητας θα περιλαμβάνει την ανάπτυξη ενός ανοικτού οικοσυστήματος το οποίο θα επιτρέπει την ανάπτυξη νέων υπηρεσιών και λειτουργιών καθ ‘όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής του οχήματος.

 >>Διαβάστε επίσης: Alliance 2022: κοινές πλατφόρμες, κοινοί κινητήρες κατά 75%, νέο λογότυπο

 

Tags

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...