SCOOP : Renault Laguna 2015

Τα Renault Twingo και Espace ανανεώθηκαν φέτος, τώρα ήρθε η σειρά της νέας Laguna το 2015. Αυτή η τέταρτη γενιά Laguna θα υιοθετήσει ένα ισχυρό στυλ, αλλά θα κρατήσει τα πλεονεκτήματα του υπάρχοντος μοντέλου.

Πλατφόρμα CMF
Το οικογενειακό sedan της Renault θα βασίζεται πάνω στην τεχνική πλατφόρμα της Renault-Nissan, που ονομάζεται CMF. Σε αυτή την αρθρωτή πλατφόρμα, τα νέα Nissan Qashqai και X-Trail έχουν κατασκευαστεί όπως επίσης το νέο Renault Espace αλλά και τα μελλοντικά Megane και Scenic. Αυτή η νέα πλατφόρμα επιτρέπει την υβριδοποίηση και μειώνει κατά 30% το κόστος της εκβιομηχάνισης των μοντέλων. Μια σημαντική εξοικονόμηση σε μια κατηγορία ιδιαίτερος δύσκολη.

Κιβώτιο διπλού συμπλέκτη
Τεχνικά, η νέα Laguna θα επωφεληθεί από τεχνολογίες του σήμερα. Το διπλού συμπλέκτη αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων EDC θα της επιτρέψει να ανταγωνιστεί με την τεχνολογία DSG του ομίλου Volkswagen, στην οποία ανήκει το VW Passat όπου και θα είναι ο βασικός του αντίπαλος.

Στους τέσσερις τροχούς
Λιγότερο γνωστό στο ευρύ κοινό, το 4control, θα έχει μια δεύτερη ευκαιρία στο συγκεκριμένο μοντέλο καθώς εφοδιάζεται με το εν λόγο σύστημα και η υπάρχουσα γενιά. Οδηγική απόλαυση, ασφάλεια είναι μερικά από τα πλεονεκτήματα του συστήματος. Δύο τύποι θα προσφερθούν Comfort και Sport.

Ντίζελ biturbo
Η γκάμα των κινητήρων ντίζελ θα φέρει το νέο 1.6 dCi με 130 ή 160 hp. Ένας twin-turbo 2.0 dCi 200 ίππων θα κάνει την εμφάνιση του αντικαθιστώντας τον 3.0 dCi V6. Ωστόσο, η entry level έκδοση θα βασίζεσαι στον 1.5 dCi 110 ίππων.

Κινητήρες βενζίνης
Οι κινητήρες βενζίνης θα είναι πιθανώς οι 1.2 TCe 115 hp και 1.6 Turbo 150 hp. Ένας κινητήρας 1.8 Turbo κοντά στους 200 hp είναι επίσης υπό εξέταση. Επιπλέον, όλα εξαρτώνται από high-end αποθεματικά της πολιτικής της γαλλικής εταιρείας για τη νέα Renault Laguna. Η πολιτική αυτή θα μπορούσε να βασίζεται, σε μια αποκλειστική έκδοση Initiale Paris, καθώς και κάτω από το όνομα της Alpine!

Πιο δυναμικό στυλ
Το στυλ της επόμενης Laguna θα ξεχάσει την πρωτοτυπία του σημερινού μοντέλου, ιδιαίτερα στο πίσω μέρος. Ωστόσο, θα παραμείνει πιστή στις πέντε-πόρτες, με τις λαβές θυρών να μπορούσαν κάλλιστα να κρύβονται, όπως και στο Clio. Το μπροστινό μέρος θα έχει πολλά κοινά στοιχεία με το Clio με ένα γενναιόδωρα μεγάλο λογότυπο στο κέντρο και διακριτικά ενσωματωμένη σχάρα.

Εσωτερικό
Στο εσωτερικό τώρα, μια οθόνη τεχνολογίας αφής, χρησιμοποιώντας παρόμοια τεχνολογία με αυτή του iPhone, θα εμφανιστεί σε γενναιόδωρες διαστάσεις. Η οθόνη θα είναι τοποθετημένα κάθετα στην Laguna και οριζόντια στα μελλοντικά Megane και Scenic. Στο κεφάλαιο της ασφάλειας, η μελλοντική Laguna θα περιλαμβάνει: αυτοματοποιημένο πάρκινγκ, τυφλή ανίχνευση σημείων, αναγνώρισης σημάτων οδικής κυκλοφορίας, ενεργό cruise control, ανίχνευση και προστασία των πλευρών σε περίπτωση αόρατων εμποδίων κτλ.

Η επόμενη Laguna, όπως και η σημερινή, θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο Sandouville.

Photos:largus

Tags

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...