{Stories} Μια επανάσταση που ονομάζεται Duster

Έχοντας πουλήσει πάνω από δύο εκατομμύρια μονάδες (Renault και Dacia) από το ντεμπούτο του, το Duster, ένα όχημα με μια διεθνή καριέρα, έχει γίνει ένα από τα κορυφαία σε πωλήσεις μοντέλα του Ομίλου Renault. Το SUV της Dacia άφησε το στίγμα του στην κατηγορία των SUV. Σε επτά χρόνια, έχει κερδίσει τους πελάτες που αναζητούν ένα ευέλικτο, αξιόπιστο και προσιτό όχημα εκτός δρόμου. Οι δυνατότητες του Duster είναι πρακτικά απεριόριστες. Η εξαιρετικά ελκυστική τιμή του, οι υψηλού επιπέδου off-road ικανότητες, η στιβαρότητα και ο σχεδιασμός δεν αφήνουν κανέναν αδιάφορο. Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε περισσότερα για ένα επαναστατικό μοντέλο που έχει χαράξει μια ξεχωριστή θέση στον ευρύ κόσμο των SUV.

Dacia Duster: ένα σκανδαλώδες οικονομικό SUV

Η εμπορία ενός SUV στην τιμή ενός αυτοκινήτου πόλης ήταν μια τολμηρή κίνηση. Όταν η Dacia έκανε αυτή την κίνηση το 2010, σημείωσε μεγάλη επιτυχία.

Η τιμή του Duster ήταν σαφώς δελεαστική σε μια εποχή οικονομικής κρίσης, αλλά η επιτυχία του αυτοκινήτου δεν μπορεί να αποδοθεί μόνο στην ελκυστική τιμή του. Οι εγγενείς ιδιότητες όλων των τύπων του μοντέλου έχουν επίσης συμβάλει σε μεγάλο βαθμό στην επιτυχία του. Ο σχεδιασμός του αυτοκινήτου δεν αφήνει περιθώρια αμφιβολίας ως προς τη φύση του.

Το στυλ είναι αυτό ενός πραγματικού αυτοκινήτου 4WD. Το εμπρόσθιο άκρο αποπνέει μια αίσθηση αντοχής. Τα ευρύχωρα, καμπύλα φτερά, οι μονάδες διπλού φωτός και ο προστατευτικός προφυλακτήρας εκφράζουν σαφώς το DNA ενός αυτοκινήτου SUV. Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος, οι μεγάλοι τροχοί (16 “) και τα πολλαπλά προστατευτικά χαρακτηριστικά, προκαλούν τους οδηγούς για τους πιο δύσκολους δρόμους και διαδρομές.

Το εσωτερικό είναι εξίσου εξαιρετικό, με μια μοντέρνα, λειτουργική και αρθρωτή καμπίνα. Και η επιτυχία του SUV της Dacia δεν σταματά εκεί, καθώς διαθέτει τον εξοπλισμό της κατηγορίας C στις τιμές της κατηγορίας Β.

Η Dacia κλονίζει ξανά τα καθιερωμένα

Με το λανσάρισμα του Duster, η Dacia επιβεβαίωσε την τόλμη της, την οποία είδε για πρώτη φορά έξι χρόνια νωρίτερα με την κυκλοφορία του Logan. Η Dacia έγινε σημείο αναφοράς στις νέες προσεγγίσεις στην κατανάλωση αυτοκινήτων. Άλλαξε εκ νέου τα καθιερωμένα για άλλη μια φορά με το λανσάρισμα του Duster, ένα αληθινό, ευρύχωρο και ευπροσάρμοστο SUV για την τιμή ενός συμπαγούς αυτοκινήτου.

Όπως συμβαίνει με όλα τα μοντέλα της Dacia, το Duster στοχεύει τους πελάτες που επιθυμούν να αγοράσουν ένα προσιτό όχημα με τον εξοπλισμό να ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους. Εκτός από την οικονομική του αξία, το εμπορικό σήμα μεταφέρθηκε σε νέα χωράφια: την αγορά των SUV. Αυτό χρησίμευσε για να κερδίσει νέους πελάτες που αναζητούν ένα αυτοκίνητο με πραγματικές ικανότητες παντός εδάφους. Αυτοί οι νέοι πελάτες περιλαμβάνουν τους πρώτους αγοραστές και αυτούς που διαφορετικά θα αγόραζαν ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο.

Η Dacia, κατακτα τον κόσμο

Το Duster δημιουργήθηκε ως απάντηση σε μια απλή παρατήρηση: υπάρχει μια πραγματική ανάγκη παγκοσμίως για ευρύχωρα, ανθεκτικά και προσιτά αυτοκίνητα 4×4. Αλλά εκείνη τη στιγμή η ανάγκη ήταν ως επί το πλείστον ανεκπλήρωτη. Γι ‘αυτό η Dacia ανέπτυξε ένα SUV που στοχεύει κυρίως στις αναπτυσσόμενες αγορές. Οι ανάγκες των ευρωπαίων αυτοκινητιστών λήφθηκαν επίσης υπόψη από την αρχή του προτζεκτ.

Στις αναπτυσσόμενες χώρες, οι μεσαίες τάξεις φιλοδοξούν να κατέχουν σύγχρονα οχήματα που απεικονίζουν την κοινωνική τους επιτυχία. Αναζητούν επίσης αξιόπιστα και ευέλικτα αυτοκίνητα που μπορούν να αντέξουν σε σοβαρά και ποικίλα κλίματα και συνθήκες χρήσης (όπως μεγάλες αποστάσεις και απότομες, σχεδόν αδιάβατες οδούς). Τα υπάρχοντα SUV, συχνά υπερβαίνουν τους προϋπολογισμούς των μεσαίων τάξεων.

Στην Ευρώπη, η επιτυχία της Dacia αποδεικνύει την ύπαρξη πελατών που αναζητούν μοντέρνα, αξιόπιστα και οικονομικά προσιτά αυτοκίνητα. Όμως, στο σύνολό της, τα 4×4, αν και ευρεία, είναι περισσότερο για επιδεικτικά και ακριβά μοντέλα – συχνά δεν είναι προσαρμοσμένα σε off-road χρήση – παρά για λειτουργικά και προσιτά οχήματα παντός εδάφους.

Αρχικά ξεκίνησε με το εμπορικό σήμα της Dacia, το Duster κυκλοφόρησε στο εμπόριο με το σήμα της Renault το 2011 στη Λατινική Αμερική (συμπεριλαμβανομένης της Βραζιλίας, της Αργεντινής, του Μεξικού, της Χιλής και της Κολομβίας) και στη συνέχεια στη Ρωσία και την Ινδία. Στόχος είναι οι αυτοκινητιστές που αναζητούν ένα αναγνωρισμένο SUV με πραγματικές off-road ικανότητες.

Η ευρωπαϊκή έκδοση του Duster προσαρμόστηκε για να ανταποκριθεί στις συγκεκριμένες προσδοκίες των διεθνών πελατών, συμπεριλαμβανομένης της “ακραίας ψυχρής” έκδοσης για τη Ρωσία, ενός μοντέλου flex-fuel για τη Βραζιλία και ενός μοντέλου δεξιοτιμονις έκδοσης με ειδικό σχεδιασμό για την Ινδία .

Μηχανοκίνητα σπορ

Τα χαρακτηριστικά του εδάφους και του χειρισμού του Duster δοκιμάστηκαν πλήρως σε διάσημους αγώνες, όπως το Trophée Andros (Γαλλία), το Rallye des Gazelles (Μαρόκο) και το Pikes Peak International Hill Climb (ΗΠΑ).

Μόλις λίγες μέρες πριν το λανσάρισμα, το Dacia Duster τερμάτισε πρώτο στην κατηγορία Rallye Aicha des Gazelles στην κατηγορία Crossover, αποδεικνύοντας τις αρετές της και την αξιοπιστία της. Το ίδιο ισχύει και για την εκδοχή του Duster του μηχανοκίνητου αθλητισμού όπως οδηγήθηκε από τον Alain Prost στις παγοδρομίες του Trophée Andros το χειμώνα 2009/2010. Το Duster ήρθε δεύτερο στη γενική κατάταξη μετά τους επτά αγώνες της σεζόν.

Το Duster ανέλαβε μια νέα πρόκληση το 2011, στοχεύοντας να αντιμετωπίσει το Pikes Peak International Hill Climb. Η πρώτη συμμετοχή του στον θρυλικό αγώνα ήταν αρκετά εντυπωσιακή, με το Dacia Duster No Limit να τελειώνει τρίτο στην γενική κατάταξη.

Επίσης αξιοθαύμαστη είναι η παρουσία του στον πιο σκληρό αγώνα rallty το φημισμένο Dakar.

Το Duster σήμερα διατίθεται στο εμπόριο σε περίπου 100 χώρες με τα σήματα Renault και Dacia. Σε επτά χρόνια, το Duster έχει αποδειχθεί τεράστια επιτυχία, με πάνω από δύο εκατομμύρια μονάδες παγκοσμίως.

Tags

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...