{Stories} Alfa Romeo Dauphine και Ondine: η Renault στα ιταλικά

Ποιος κατασκευαστής διέθεσε στην αγορά τα μοντέλα Dauphine και Ondine; Η Renault φυσικά, αλλά δεν είναι η μόνη. Και τα δύο μοντέλα κατασκευάστηκαν με άδεια της Renault από την Alfa Romeo!

Η αυτοκινητοβιομηχανία είναι γεμάτη παραξενιές. Γνωρίζουμε τα μοντέλα Renault 8 & 12 που κατασκευάζονταν από τη Dacia στη Ρουμανία την δεκαετία του 60′, αλλά τα Alfa Romeo Dauphine και Ondine, είναι κάτι που δεν φεύγει εύκολα από την μνήμη μας.

Μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, η Alfa Romeo θέλει να αναπτυχθεί και να ανταγωνιστεί τη Fiat. Ειδικευμένη στα σπορ και τα πολυτελή αυτοκίνητα, η Alfa Romeo θέλει να έχει στη γκάμα της ένα δημοφιλές αυτοκίνητο. Όσον αφορά τη Renault, ο τότε πρόεδρός της, Pierre Dreyfus, έχει φιλοδοξίες στις Ηνωμένες Πολιτείες και θέλει επίσης να αναπτυχθεί στην Ευρώπη.

Έτσι, τον Οκτώβριο του 1958 η Renault και η Alfa Romeo υπέγραψαν μια βιομηχανική συμφωνία. Ο Ιταλός κατασκευαστής θα κατασκευάζει το μοντέλο Dauphine στο Μιλάνο στην Ιταλία και τα μοντέλα Alfa Romeo θα πωλούνται μέσω του δικτύου της Renault στη Γαλλία.

Σε σύγκριση με το Renault Dauphine που κατασκευαζόταν στο εργοστάσιο Flins στην Γαλλία, η ιταλική έκδοση (που κατασκευάστηκε στο Portello του Μιλάνου) ξεχώριζε μόνο με κάποιες εξωτερικές λεπτομέρειες, όπως προφανώς το λογότυπο, αλλά και με την υιοθέτηση διαφορετικών φωτιστικών σωμάτων και μιας μπαταρίας 12V.

Είχε κάποιες επιτυχίες αφού περισσότερα από 70.000 κομμάτια κατασκευάστηκαν μέχρι το 1966. Παράλληλα, κυκλοφόρησε και η έκδοση Alfa Romeo Ondine (Οκτώβριος 1960), αλλά δεν γνώρισε την ίδια επιτυχία με περίπου 2000 μονάδες παραγωγής.

Η Renault κυκλοφόρησε πολλές παραλλαγές του Dauphine, συμπεριλαμβανομένης μιας πολυτελούς έκδοσης,  Renault Ondine, των σπορ εκδόσεων, Gordini Dauphine και Ondine Gordini, του 1093 εργοστασιακού αγωνιστικού μοντέλου, και του Caravelle / Florida, ενός coupe με δύο πόρτες  και μιας έκδοσης cabrio επίσης με δύο πόρτες με βάση το Dauphine.

Ήταν ενα πολύ σημαντικό μοντέλο για την γαλλική εταιρεία καθώς περισσότερα από δύο εκατομμύρια κατασκευάστηκαν κατά την παραγωγή του από το 1956 έως το 1967.

Μαζί με τα αυτοκίνητα όπως το Beetle της Volkswagen, το Morris Minor, το Mini και το Fiat 500, το Dauphine πρωτοστάτησε στο μοντέρνο αυτοκίνητο της ευρωπαϊκής οικονομίας.

Renault Dauphine

Renault Dauphine

 

 

Tags

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookies.

Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies are necessary for the website to function and cannot be switched off in our systems.

In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

For perfomance reasons we use Cloudflare as a CDN network. This saves a cookie "__cfduid" to apply security settings on a per-client basis. This cookie is strictly necessary for Cloudflare's security features and cannot be turned off.
  • __cfduid

We track anonymized user information to improve our website.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Decline all Services
Accept all Services