Tα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Renault στην Jerez δεν είναι ανησυχητικά

Η Renault αποκάλυψε ότι οι προσπάθειες στις πρώτες δοκιμές τις σεζόν στην πίστα της Jerez πληγώθηκαν από ένα “ηλίθιο εξάρτημα” όπως αναφέρει στον κινητήρα της.

Ενώ οι αντίπαλοι Mercedes και Ferrari έχουν κάνει μια ενθαρρυντική αρχή για το 2015, οι ομάδες της Renault, Red Bull και Toro Rosso είχε κάποιες δυσκολίες.

Οι πληροφορίες του AUTOSPORT αναφέρουν ότι οι ανησυχίες για την αντοχή ενός μικρού μεταλλικού άξονα που σχετίζεται με την αντλία νερού του ERS έχει περιορίσει της ομάδες της γαλλικής εταιρείας.

Ο Διευθύνων σύμβουλος της Renault Cyril Abiteboul αποκάλυψε ότι το πρόβλημα με το εν λόγο εξάρτημα εμφανίστηκε στις δόκιμες στο δυναμόμετρο την περασμένη εβδομάδα – το οποίο σήμαινε ότι ήταν πολύ αργά για να βρουν μια λύση για τις πρώτες δοκιμές αυτής της εβδομάδας στη Χερέθ.

Ωστόσο, η επίλυση του προβλήματος θα γίνει για τις επόμενες δοκιμές, οι οποίες θα ξεκινήσουν στη Βαρκελώνη στις 19 Φεβρουαρίου.

“Ξέρουμε ποιο είναι το πρόβλημα. Ξέρουμε τι πρέπει να κάνουμε. Απλά η εφοδιαστική δεν μας επέτρεψε να γίνει η επίλυση εδώ (Jerez)”.

είπε στο Autosport ο Abiteboul.

“Είναι ένας μεταλλικός άξονας που πρέπει να αλλάξουμε, μαζί με την βελτιστοποιήση και την επανεξετάσει του σχεδιασμού του.

“Είναι κάτι που λειτούργησε πολύ καλά πέρυσι, αλλά αποφασίσαμε να το βελτιώσουμε λίγο περισσότερο συνολικά μαζί με τον κινητήρα ώστε να βοηθήσει και την Red Bull στην προσπάθειά της να επιτυχή το καλύτερο packaging.

“Συνήθως έχουμε πολύ συγκεκριμένες προσομοιώσεις, δοκιμές σχεδιασμού, και το πρωτόκολλο επικύρωσης. Αλλά ειλικρινά δεν κάναμε τίποτα γι ‘αυτό το εξάρτημα, διότι πραγματικά είναι ένα ηλίθιο εξάρτημα …”

Μαζί με τα ζητήματα με το μεταλλικό εξάρτημα, ο Ricciardo σήμερα αναγκάστηκε να αλλάξει κινητήρα, καθώς επίσης και οι δύο Red Bull και Toro Rosso αντιμετώπισαν προβλήματα μπαταρίας που σχετίζονται με ανεπεξέργαστες ρυθμίσεις χαρτογράφησης.

Ο Abiteboul ανέφερε ότι τα προβλήματα αξιοπιστίας που η Renault αντιμετώπισε στις δοκιμές είναι το αποτέλεσμα της επιθετικής στρατηγικής της ώστε να κλείσει το κενό με της Mercedes φέτος.

“Προσπαθούμε να κρατήσουμε τα πράγματα ήρεμα και υπό έλεγχο. Νομίζω ότι στρατηγικά για αυτή τη σεζόν και την επόμενη σεζόν, το είδος της διαφοράς που έχουμε να αντιμετωπίσουμε δεν είναι το είδος της διαφοράς που μπορούμε να ανακτήσουμε σε ένα χειμώνα”.

Tags

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookies.

Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies are necessary for the website to function and cannot be switched off in our systems.

In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

For perfomance reasons we use Cloudflare as a CDN network. This saves a cookie "__cfduid" to apply security settings on a per-client basis. This cookie is strictly necessary for Cloudflare's security features and cannot be turned off.
  • __cfduid

We track anonymized user information to improve our website.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Decline all Services
Accept all Services