WEC 2018 | Η Alpine ρίχνεται στην μάχη με στόχο το πρωτάθλημα στην κατηγορία LMP2

“Παίζοντας για τον τίτλο μέχρι τον τελευταίο αγώνα της περασμένης σεζόν, η ομάδα της Signatech Alpine Matmut συμμετείχε πλήρως στην ανανέωση της κατηγορίας LMP2 στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής της FIA. Το επίπεδο απόδοσης και οι απαιτήσεις δεν ήταν ποτέ τόσο μεγάλες και αναμένουμε ότι η σεζόν του 2018 θα είναι εξίσου ανταγωνιστική. Για να επιτύχουμε το υψηλότερο σκαλοπάτι στο βάθρο, μπορούμε να βασιστούμε στις γνώσεις μας για την Alpine A470, η οποία οδηγείται από ένα τρίο έμπειρων και γρήγορων οδηγών και υποστηρίζεται από μια τεχνική ομάδα, η οποία δεν γνωρίζει κανένα όριο. Είναι το μπλε αίμα που τρέχει μέσα από τις φλέβες μας! “Philippe Sinault Signatech Alpine Matmut Team Principal.

Πρόγραμμα 2018

Το 2018, η Alpine θα ξεκινήσει την έκτη σεζόν του σύγχρονου προγράμματος της στους αγώνες αντοχής. Η Alpine A470 της Signatech Alpine Matmut, θα αγωνιστεί με τον αριθμό 36 του παγκόσμιου πρωταθλήματος FIA WEC στην κατηγορία LMP2.

Στην κατηγορία αυτή θα υπάρχουν άλλες επτά ομάδες για ολόκληρη την σεζόν. Ο ανταγωνισμός θα είναι και πάλι σκληρός ​​στις 24 ώρες του Le Mans καθώς αναμένεται να συμμετάσχουν 20 αυτοκίνητα.

Η ομάδα του 2018 αποτελείται από τους: Nicolas Lapierre, André Negrão, Pierre Thiriet.

Το πλήρωμα έχει διαμορφωθεί σύμφωνα με τους κανονισμούς, οι οποίοι απαιτούν τουλάχιστον έναν οδηγό κατηγορίας «Silver» σε κάθε αυτοκίνητο LMP2.

ALPINE A470 – 2018

Το 2017, η κατηγορία LMP2 υπέστη σημαντικές αλλαγές, με την εφαρμογή νέων τεχνικών κανονισμών και μιας γενιάς αυτοκινήτων με σημαντικά βελτιωμένη απόδοση. Πιστοποιημένο από τη FIA, το σασί της Alpine A470 τροφοδοτείται από κινητήρα V8 600bhp, ο οποίος παρέχεται από την Gibson Technology και είναι πανομοιότυπος για όλους τους ανταγωνιστές της κατηγορίας.

Ο monocoque σχεδιασμός και ορισμένα μηχανικά εξαρτήματα – όπως το κιβώτιο ταχυτήτων – προέρχονται από την Alpine A460, Παγκόσμια Πρωταθλήτρια του 2016. Η δουλειά της Oreca εστιάστηκε κυρίως στην ενσωμάτωση του νέου κινητήρα και στην αεροδυναμική.

Μετά από εκτεταμένες εργασίες με χρήση CFD (Computational Fluid Dynamics), τα περιγράμματα του A470 αποκάλυψαν ένα επίπεδο βελτίωσης που δεν έχει επιτευχθεί προηγουμένως στα αυτοκίνητα της κατηγορίας LMP2.

Το κέρδος απόδοσης ήταν θεαματικό, με τεσσάρα δευτερόλεπτα ανά γύρο στην πίστα της Σαγκάης και δέκα δευτερόλεπτα στην πίστα των 24 ωρών του Le Mans, με την τελική ταχύτητα να αυξάνεται από 310 σε 336 χιλιόμετρα / ώρα.

Όπως και σε προηγούμενες σεζόν, η Alpine A470 θα εφοδιάζεται με ελαστικά της Dunlop.

 

 

Tags

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookies.

Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies are necessary for the website to function and cannot be switched off in our systems.

In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

For perfomance reasons we use Cloudflare as a CDN network. This saves a cookie "__cfduid" to apply security settings on a per-client basis. This cookie is strictly necessary for Cloudflare's security features and cannot be turned off.
  • __cfduid

We track anonymized user information to improve our website.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Decline all Services
Accept all Services