Όπως σας είχαμε ενημερώσει, η Paris Saint-Germain και η Renault υπέγραψαν σήμερα μια επίσημη συνεργασία, συνδέοντας τους δύο οργανισμούς για τα επόμενα 3 χρόνια .
Μαζί, θα αναπτύξουν μεγάλες, παγκόσμιες διαφημιστικές καμπάνιες, συνδυάζοντας το πάθος των υποστηρικτών του παριζιάνικου συλλόγου με την εντυπωσιακή δύναμη της Renault ως ένα από τα κορυφαία γαλλικά εμπορικά σήματα παγκοσμίως.
Η συμμαχία μεταξύ των δύο εμπορικών σημάτων θα έχει επίσης μια ψηφιακή εστίαση – μια περιοχή όπου και οι δύο θα παρουσιάζουν ισχυρή δημιουργικότητα. Το club ανυπομονεί να εκπλήξει τους 60 εκατομμύρια οπαδούς κοινωνικών μέσων ενημέρωσης με ακόμη πιο συναρπαστικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο ως αποτέλεσμα της εταιρικής σχέσης.
Ο Marc Armstrong, Διευθυντής Χορηγίας της Paris Saint-Germain, δήλωσε:
“Είμαστε ευτυχείς που η Renault έχει επιλέξει την Paris Saint-Germain για να σηματοδοτήσει την είσοδό της στο ποδόσφαιρο και είμαστε περήφανοι που συνδέουμε την ομάδα μας με έναν από τους αδελφούς της γαλλικής βιομηχανίας. Η Renault θα καταλάβει μια σημαντική θέση στο συνολικό μας πρόγραμμα εταιρικής σχέσης. Είμαστε πρόθυμοι να αρχίσουμε να δουλεύουμε μαζί, ξεκινώντας από αυτή τη σεζόν και να δούμε τους παίκτες μας που διακρίνονται στις διάσημες διαφημιστικές καμπάνιες της της Renault, ‘French Touch’. “
Ο Philippe Buros, Εμπορικός Διευθυντής της Renault Γαλλιας, πρόσθεσε:
“Είμαστε στην ευχάριστη θέση να συνδέσουμε τη Renault με τη Paris Saint-Germain, η οποία συμβάλλει στην επιρροή του Παρισιού και της Γαλλίας στον κόσμο. Αυτή η σημαντική συνεργασία μας προσφέρει πολλές ευκαιρίες, τόσο στη Γαλλία όσο και διεθνώς, που θα ωφελήσουν τους πελάτες μας και τα δίκτυα πωλήσεών μας. “