Η Renault παρουσίασε ένα βίντεο σχεδιασμένο για τα κοινωνικά δίκτυα για να αντικατοπτρίσει τη φιλοσοφία του σλόγκαν “Easy Life” της μάρκας. “Μια ιδέα για την απλούστευση των Χριστουγέννων” είναι μέρος μιας σειράς μικρών Χριστουγεννιάτικων περιεχομένων που δημιουργήθηκε από την εταιρεία Le Loft για τις διάφορες αγορές της Renault στον κόσμο.
Ο Patrick Lara, Γενικός Διευθυντής της Publicis Conseil, εξηγεί: “Ήταν σημαντικό να δείξουμε ότι η έννοια της« Εύκολης Ζωής »της Renault είναι μια πραγματική κατάσταση του νου που μπορεί να εφαρμοστεί σε πολλές πτυχές της καθημερινής ζωής, όχι μόνο στα αυτοκίνητα. Τα Χριστούγεννα ήταν η τέλεια στιγμή για να μεταφράσουμε αυτή τη νοοτροπία επειδή γνωρίζουμε πόσο σημαντικές είναι οι διακοπές για τις οικογένειες.”