Μετά από δέκα χρόνια σιωπής, η Renault επιστρέφει στην θεσμική επικοινωνία. Η νέα διαφήμιση δείχνει τους οδηγούς με οχήματα Renault σε ένα δρόμο που εκτείνεται ατέλειωτα, διασχίζοντας μια σειρά από γιγαντιαίους πίνακες που εμφανίζουν τις ακολουθίες της ζωής που περιμένουν. Κάθε ένα από αυτά τα βήματα συντροφεύει την επιλογή ενός νέου, πιο κατάλληλου οχήματος. Δημιουργία της Publicis Conseil, η διαφήμιση είναι μέρος μιας νέας υπογραφής για την γαλλική εταιρεία: “Νέα γκάμα Renault. Απροσδόκητη όπως η ζωή.” (Στη Γαλλία: “Η ζωή είναι γεμάτη ευκαιρίες”).
Κλικ για σχολιασμό