Για να σηματοδοτήσει την αποκάλυψη του πρωτότυπου αυτοκινήτου SYMBIOZ (διαβάστε περισσότερα) στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης 2017, η Renault δρομολογεί μια παρόμοια καινοτόμο, φουτουριστική πρωτοβουλία στο Twitter που ονομάζεται #RenaultTimeCapsule.
Πράγματι, για πρώτη φορά, ένα εμπορικό σήμα έχει δημιουργήσει μια χρονοκάψουλα (ένα μικρό κουτί που περιέχει σουβενίρ και μηνύματα για τις επόμενες γενιές ως ένα σημάδι του παρόντος) που είναι online μέσω του χαρακτηριστικού “άμεσου μηνύματος” του Twitter. Οι χρήστες γράφουν ένα μήνυμα που εκφράζει το δικό τους όραμα της κινητικότητας του 2030 και μπορεί να προσθέσει μια φωτογραφία, βίντεο ή ηχογράφηση αν το επιθυμούν. Στη συνέχεια κρύβουν ή το “θάβουν”, στο λογαριασμό του ομιλου Renault στο Twitter @Groupe_Renault.
Αυτή η χρονοκάψουλα από την Groupe Renault είναι μόνο το πρώτο στάδιο ενός γενικότερου προγράμματος που η μάρκα έχει ως στόχο. Το επόμενο βήμα αυτού του ταξιδιού στο χρόνο θα εμφανιστεί πολύ σύντομα στις σελίδες κοινωνικών μέσων του Ομίλου Renault.