Η προϊοντική επίθεση της Renault συνεχίζετε με την εισαγωγή του νέου Mégane το οποίο έκανε παγκόσμιο ντεμπούτο στην διεθνή έκθεση της Φρανκφούρτης. Το νέο Mégane θα ξεχωρίζει στην άκρως ανταγωνιστική κατηγορία των συμπαγών οχημάτων αυτοκινήτων μέσω του δυναμικού στυλ του καθώς και από μια σειρά από τεχνολογίες:
• Δυναμική εξωτερική σχεδίαση, συμπεριλαμβανομένων των χαρακτηριστικων εμπρός και πίσω φωτιστικών σωμάτων, καθώς και ένα προσεκτικά εξοπλισμένο εσωτερικό.
• Τεχνολογίες που είναι ήδη διαθέσιμες στα νέα Espace και Talisman: Multi-Sense, Head-Up Display, σύστημα πολυμέσων R-Link 2 με οθόνη 8.7 ιντσών και μια σειρά βοηθημάτων του οδηγού.
• Μια αποκλειστική έκδοση GT σχεδιασμένη σε συνεργασία με τους εμπειρογνώμονες από τη Renault Sport, που διατίθεται από την έναρξη του μοντέλου. Εξοπλισμένο με το σύστημα 4Control για πρώτη φορά στην κατηγορία C. Ειδικός εσωτερικός σχεδιασμός και εξωτερική εμφάνιση, που φέρει τα διακριτικά της Renault Sport. Το νέο Mégane θα φθάσει εκθεσιακούς χώρους στις αρχές του 2016 με μια ευρεία γκάμα κινητήρων για να καλύψει κάθε ανάγκη.
Μια ευρεία γκάμα κινητήρων, μέχρι 205 ίππους
Διαθέσιμος από την έναρξη του νέου μοντέλου κάτω από το καπό του νέου Mégane GT θα είναι ο νέος βενζινοκινητήρας Energy TCe 205, συνδυάζεται με το επτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC. Ο Diesel Energy dCi 165, σε συνδυασμό με εξατάχυτο διπλού συμπλέκτη EDC, θα ολοκληρώσει την γκάμα GT κατά τη διάρκεια του 2016. Ο πυρήνας της σειράς του νέου μοντέλου θα διαθέτει το ντιζελ Energy dCi 110, σε συνδυασμό με έξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Αυτή η έκδοση εκπέμπει μόλις 86g CO2 ανά χιλιόμετρο (3,3 λίτρα / 100km) και είναι φέρει τα διακριτικά ECO2. Από τις 30 Ιούνη 2015, η Renault έχει χρησιμοποιήσει την ετικέτα ECO2 για να τονίσει τους πιο οικονομικός κινητήρες σε κάθε σειρά μοντέλων.
Συγκεκριμένα όλο το line-up των νέων κινητήρων έχει ως εξής:
• Πετρέλαιο: Energy dCi 90, dCi 110 συνδυάζεται με εξατάχυτο διπλού συμπλέκτη EDC αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και Energy dCi 130.
• Βενζίνη: Energy TCe 100, Energy TCe 130 και Energy TCe 130 με επτά ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη EDC αυτόματο κιβώτιο.
Ένας Hybrid Assist’ ντίζελ θα προστεθεί στις αρχές του 2017. Με κάτω από τα 3 λίτρα όριο / 100km και εκπομπές CO2 76g / km2, ο κινητήρας αυτός θα τοποθετήσει το νέο Mégane ως ηγέτη της αγοράς από την άποψη της χαμηλής κατανάλωσης καυσίμου και τις εκπομπές CO2. Το σύστημα επιτυγχάνει με τη σύλληψη της ενέργειας στο πλαίσιο της επιβράδυνσης και πέδησης, και στη συνέχεια, ενισχύοντας την επιτάχυνση υπό ορισμένες συνθήκες, ειδικά στις χαμηλές στροφές, για να συνδυάσει την οδηγική απόλαυση με την εξαιρετική οικονομία.
Ποιο στιβαρό από ποτέ
Η δυναμική στάση του νέου Mégane βασίζεται σε καλά ισορροπημένες αναλογίες. Είναι πλέον 64 χιλιοστά (4.359 χιλιοστά) και 25 χιλιοστά χαμηλότερο (1447 χιλιοστών) από την τρίτη γενιά του Mégane. Έχει φαρδύτερα μετατρόχια (μπροστά: 1.591 χιλιοστά, 47 χιλιοστά + / πίσω: 1586 χιλιοστό, + 39 χιλιοστών) και μεταξόνιο (2,669 χιλιάδων χιλιοστών, 28 χιλιοστά +) είναι μεγαλύτερη από εκείνη των ανταγωνιστικών μοντέλων, ενώ η προεξοχή έχει μειωθεί σε σχέση με το προκάτοχο του αυτοκινήτου. Το εύρος των διαθέσιμων μεγεθών στους τροχούς εκτείνεται έως 18 ίντσες.
Νέο Renault Megane: εξωτερική σχεδίαση
Νέο Renault Megane: εσωτερική σχεδίαση
Νέο Renault Megane: δυναμικό στυλ και μια σειρά από τεχνολογίες