Η Συμμαχία της Renault-Nissan, η τέταρτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο, συνεχίζει να σημειώνει πρόοδο στη δέσμευσή της για τη γεφύρωση του χάσματος μεταξύ των φύλων, με τις δύο εταιρείες να αναφέρουν αύξηση του ποσοστού των γυναικών σε θέσεις διευθυντικού επιπέδου σε παγκόσμιο επίπεδο το 2013 σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.
Στη Renault, οι γυναίκες αντιπροσώπευαν το 18,4% των θέσεων επιπέδου manager σε παγκόσμιο επίπεδο το 2013, έναντι 17% το προηγούμενο έτος. Οι γυναίκες αντιπροσώπευαν επίσης το 19,3% των 2.000 παγκόσμιων βασικών θέσεων της εταιρείας, από 17% το 2012.
Σε παγκόσμιο επίπεδο, η Renault παραμένει ηγέτης στον κλάδο των αυτοκινήτων όσον αφορά τις γυναίκες στο ανώτατο εκτελεστικό επίπεδο διαχείρισης. Δύο από τα δέκα μέλη της εκτελεστικής επιτροπής της είναι γυναίκες: Mouna Sepehri, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος του γραφείου του Διευθύνοντος Συμβούλου και Marie-Françoise Damesin, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος Ανθρώπινου Δυναμικού. Η Damesin είναι επίσης Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος Ανθρώπινου Δυναμικού της Renault-Nissan Alliance.
Στην Nissan, οι γυναίκες αντιπροσώπευαν το 10,6% των θέσεων manager σε παγκόσμιο επίπεδο κατά το οικονομικό έτος 2013, από 10,3% το οικονομικό έτος 2012. Στην Ιαπωνία, οι γυναίκες στην Nissan αντιπροσώπευαν το 7,1% των θέσεων αυτών, από 6,8% το προηγούμενο έτους τέσσερις φορές περισσότερο από το 1,6% το οικονομικό έτος 2004, μέχρι το 2017, η Nissan στοχεύει να αυξήσει το ποσοστό αυτό στο 10% στην Ιαπωνία και 14% σε παγκόσμιο επίπεδο.
Η Nissan εξακολουθεί να αποτελεί σημείο αναφοράς του κλάδου στην εγχώρια αγορά της Ιαπωνίας, με το ποσοστό των γυναικών διευθυντών της να ειναι περισσότερο από το διπλάσιο του εθνικού μέσου όρου για τους μεγάλους κατασκευαστές. Τον Μάρτιο, η Nissan έχει αναγνωριστεί ως “Nadeshiko Brand” από το Χρηματιστήριο του Τόκιο (TSE) για το δεύτερο έτος σε μια σειρά για την υποστήριξη και την προώθηση των γυναικών στον χώρο εργασίας του.
“Η Renault-Nissan Alliance παραμένει δεσμευμένη για την πλήρη μόχλευση της παγκόσμιας δεξαμενής ταλέντων της και στην γεφύρωση του χάσματος μεταξύ των φύλων, και βλέπουμε σταδιακή πρόοδο προς την κατεύθυνση αυτού του στόχου κάθε χρόνο,” δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Renault-Nissan Carlos Ghosn. «Η πρόσληψη και η προώθηση των γυναικών είναι το σωστό πράγμα που πρέπει να κάνουμε για την κοινωνία – και για την επιχείρησή μας, γιατί οι γυναίκες αποφασίζουν ή επηρεάζουν την συντριπτική πλειοψηφία των αγορών αυτοκινήτων σε παγκόσμιο επίπεδο.”