Οι φωτογράφοι του ισπανικού motor.es είχαν την ευκαιρία να προσεγγίσουν ένα από τα τελευταία μυστικά πρότζεκτ της Renault, ένα μουλάρι δοκιμών που επί του παρόντος προσπαθεί να συγκαλυφθεί κάτω από το σώμα ενός Kadjar, αλλά μόλις αναλυθεί είναι σαφές ότι δεν σχετίζεται με το γαλλικό compact SUV.
Είναι πολύ δύσκολο να φανταστεί κανείς ποιο νέο μοντέλο μπορεί να δοκιμάζει η Renault με αυτό το μουλάρι δοκιμών, αλλά φαίνεται να είναι το πρώτο compact SUV της Dacia για την ευρωπαϊκή αγορά, ένα μοντέλο που θα κυκλοφορήσει με τα λογότυπα της Renault σε άλλες αγορές, όπως η Ρωσία, όπου θα τοποθετηθεί μεταξύ του Renault Kaptur και του Koleos (στην αγορά αυτή δεν εμπορεύεται το Kadjar) ή σε άλλες αναδυόμενες αγορές, όπου βρίσκουμε και τα μοντέλα Dacia κάτω από τη σφραγίδα της γαλλικής μάρκας. Στο θέμα είχαμε αναφερθεί σε προηγούμενο άρθρο μας. Διαβάστε περισσότερα εδώ.
Αυτό το μοντέλο θα είναι ένα εντελώς νέο compact SUV και θα είναι η αντικατάσταση του Lodgy, οπότε είναι πολύ πιθανό να έχει, τουλάχιστον σε ορισμένες εκδόσεις, 3 σειρές καθισμάτων.
Παρακολουθώντας αυτές τις κατασκοπευτικές φωτογραφίες, το πρώτο από αυτό το μοντέλο, αν και με την πρώτη ματιά μπορεί να μοιάζει με ένα άλλο παράδειγμα του Renault Kadjar, η αλήθεια είναι ότι το πλαίσιο που βρίσκεται κάτω από το σώμα είναι σημαντικά διαφορετικό από αυτό το μοντέλο, εξ ου και οι επεκτάσεις που βρίσκουμε στους τροχούς, οι οποίοι φαίνεται να θέλουν να περιέχουν ευρύτερους άξονες από αυτούς του Kadjar, αν και οι τροχοί σε αυτό το μουλάρι δεν είναι πολύ μεγάλοι ούτε σε διάμετρο ούτε σε πλάτος.
Στις πλευρικές εικόνες μπορείτε να δείτε πόσο μικρό είναι σε σχέση με τα τόξα των τροχών. Αυτό το μέγεθος ελαστικών μπορεί να οφείλεται στο γεγονός ότι δοκιμάζονται σε ένα χιονισμένο περιβάλλον.
Αυτές οι φωτογραφίες είναι η πρώτη προειδοποίηση για την άφιξη αυτού του νέου SUV, το οποίο στην Ευρώπη θα τοποθετηθεί πάνω από το ανανεωμένο Duster στη γκάμα της Dacia. Προς το παρόν, δεν μπορούμε να επιβεβαιώσουμε τις ημερομηνίες, αλλά το νέο compact SUV της ρουμανικής μάρκας αναμένεται γύρω στο 2020.
Source/Photos: motor.es