Η νέα οντότητα του ομίλου Renault, που ξεκίνησε στις αρχές του 2017 μόλις μερικά βήματα από τα κεντρικά γραφεία στο Παρίσι, είναι υπεύθυνη για την ανάπτυξη λογισμικού και εφαρμογών για τις διάφορες εμπορικές δραστηριότητες του ομίλου, ένας τρόπος προσαρμογής της εισβολής της ψηφιακής τεχνολογίας στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Αυτή η ψηφιακή οντότητα, της οποίας η ιδέα αναπτύχθηκε τον Οκτώβριο του 2016 και δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τη BGC, έχει ήδη προσλάβει εκατό ταλέντα με καινοτόμα προφίλ: προγραμματιστές, αρχιτέκτονες, μηχανικούς δεδομένων/ επιστήμονες/αναλυτές, σχεδιαστές UX κα. Σήμερα, 300 άνθρωποι εργάζονται στους δύο ορόφους του κτιρίου Cristallin όπου βρίσκεται η Renault Digital.
Οι στόχοι της Renault Digital είναι πολλαπλοί: η ανάπτυξη νέων μεθοδολογιών, βασισμένων στην ψηφιακή τεχνολογία, παραμένοντας συνδεδεμένη με το DNA και την φιλοσοφία της Renault. Ένας ακόμη ρόλος της Renault Digital είναι να εκπαιδεύσει τις ομάδες ανθρώπων της Renault σε τεχνολογίες και νέες μεθοδολογίες και να προσλάβει νέα ταλέντα.
Ένα από τα πρώτα προτζεκτ της Renault Digital είναι η εφαρμογή CHUET, που αναπτύχθηκε στο ισπανικό εργοστάσιο της Valladolid. Ο στόχος: να βελτιστοποιηθεί ο χρόνος εργασίας στο εργοστάσιο επιτρέποντας την εξέλιξη της παραγωγής.
Source: automotion.lu Image Source: Renault