Απευθυνόμενη στην Διεθνή αγορά, η νέα διαφημιστική καμπάνια θα κυκλοφορήσει σταδιακά σε σχεδόν είκοσι αγορές με το όνομα Renault SELECTION.
Με την ετικέτα Renault SELECTION, τη διεθνή ονομασία για το μεταχειρισμένο αυτοκίνητο που ξεκίνησε σε περισσότερες από 40 χώρες, η Renault θέλει να επιβεβαιώσει τη θέση της ως αξιόπιστου παίκτη στην αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, υποσχόμενη στον οδηγό την αγορά ενός αναθεωρημένου οχήματος, επισκευασμένο και με εγγύηση σε ολόκληρο το δίκτυο αντιπροσώπων της Renault.