Ο υπεύθυνος σχεδιασμού της Renault Laurens van den Acker δήλωσε ότι εκπλήσσει το γεγονός ότι οι αντίπαλες εταιρείες δεν έχουν ακόμη προσπαθήσει να ανταγωνιστούν τη χαμηλού κόστους Dacia.
“Είμαστε έκπληκτοι επειδή γνωρίζουμε ότι ο ανταγωνισμός θα έρθει, αργά ή γρήγορα. Αναμέναμε να είναι ήδη εκεί, οπότε είναι αρκετά καταπληκτικό ότι δεν υπάρχει ακόμα ανταγωνιστής για το Duster στην αγορά “, δήλωσε ο van den Acker στο Autocar στην αποκάλυψη του νέου Duster.
>Επίσημο | Το ολοκαίνουργιο Dacia Duster: περισσότερο Duster από ποτέ!
Η δέσμευση της Renault να διατηρήσει οικονομικά προσιτά τα Dacia βοήθησε τη ρουμανική μάρκα στη θέση της στην αγορά.
“Η Renault είχε απίστευτη πειθαρχία στο να μην αυξήσει τις τιμές. Ακόμη και οι Γερμανοί μας φίλοι έχουν μάρκες που αρχίζουν να μπερδεύονται με τις ακριβότερες μάρκες. Η Dacia ήταν πολύ καλή στην τήρηση της υπόσχεσης της. Δεν προέρχεται όλη η εξοικονόμηση χρημάτων από τα αυτοκίνητα, είναι στο επιχειρηματικό μοντέλο, στο που παράγουμε τα αυτοκίνητα, το γεγονός ότι τα Dacia πωλούνται από το πίσω μέρος του δικτύου της Renault, συχνά στην ίδια αντιπροσωπεία.
>Διέρρευσε το εσωτερικό της δεύτερης γενιάς Duster (pics)
Αν βγάλεις τα Renault έξω, δεν θα μπορούσες να πουλήσεις τα Dacia ως ξεχωριστή μάρκα, για μια άλλη εταιρεία να δημιουργήσει μια νέα μάρκα, θα έπρεπε να δημιουργήσει ένα νέο δίκτυο πωλητών, το οποίο είναι πολύ ακριβό και αυτό θα αυξήσει την τιμή του αυτοκινήτου. Το επιχειρηματικό μοντέλο της Renault/Dacia είναι μοναδικό, και ίσως γι ‘αυτό είναι δύσκολο να αναπαραχθεί.”
Πηγή: autocar.co.uk
Image Source: indianautosblog.com