Αφού έκανε βίδες μια μονάδα Toyota Hybrid Synergy Drive, η Renault διαπίστωσε ότι το κόστος των εξαρτημάτων που χρησιμοποιήθηκαν ήταν παρόμοιο με αυτό που ξοδεύουν για το δικό τους σύστημα, E-Tech Hybrid. Πόσο παρόμοιο όμως;
Λοιπόν, το αφεντικό της Renault, Luca de Meo, δήλωσε ότι η υβριδική τεχνολογία της γαλλικής εταιρείας του είναι «πολύ κοντά» όσον αφορά το κόστος για το σύστημα της Toyota, παρά το γεγονός ότι η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία ξεκίνησε να το εξελίσει εδω και 20 χρόνια όσον αφορά αυτήν την τεχνολογία, αναφέρει το Autonews Europe .
«Από την πλευρά του κόστους, εκτιμούμε ότι είμαστε πολύ κοντά στο κόστος της Toyota», είπε σε διαδικτυακή συνέντευξη.
Ο De Meo υποσχέθηκε ότι η εταιρεία του θα «μειώσει δραστικά το κόστος τα επόμενα 2-3 χρόνια», για το σύστημα ηλεκτρονικής τεχνολογίας, του οποίου η εγκατάσταση είναι παρόμοια με την Toyota με την έννοια ότι χρησιμοποιεί ένα σύστημα παράλληλης σειράς που μπορεί να ωθήσει το αυτοκίνητο μόνο με ηλεκτρική ισχύ ή να χρησιμοποιήσει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης επιπλέον.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Renault είπε επίσης ότι το κόστος του συστήματος μειώθηκε περαιτέρω από το γεγονός ότι η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία δεν χρησιμοποιεί συμβατικό κιβώτιο ταχυτήτων, αλλά ένα ειδικό κιβώτιο ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη, μαζί με έναν δεύτερο ηλεκτρικό κινητήρα για συγχρονισμό της καύσης και των ηλεκτρικών κινητήρων . Η Toyota χρησιμοποιεί ένα παρόμοιο σύστημα, το οποίο ονομάζεται E-CVT.
Αν αναρωτιέστε πώς η Renault κατάφερε να φτάσει στην Toyota, δεδομένου ότι η τελευταία ξεκίνησε το πρώτο υβριδικό της σύστημα το 1997, λοιπόν, μην ψλαχνεται περισσότερο, η απάντηση ειναι η Formula 1.
Ο De Meo δήλωσε ότι η Renault εργάζεται σε αυτό το σύστημα εδώ και 10 χρόνια, χρησιμοποιώντας τις τεχνικές δεξιότητες της Renault F1 Team.
Είναι ενδιαφέρον να σημειωθεί ότι η Renault δεν μοιράζεται την υβριδική τεχνολογία της με τον συνεργάτη της συμμαχίας Nissan. Όταν ρωτήθηκε για αυτό, ο de Meo είπε: «Αυτή ήταν η ίδια ερώτηση που έκανα στους ανθρώπους εδώ όταν μπήκα – Γιατί δεν έχουμε την ίδια λύση; Αλλά η ιστορία είναι ιστορία. “
Πρόσθεσε ότι το σύστημα E-Tech της Renault ήταν «πιο προσαρμοσμένο στις ευρωπαϊκές συνθήκες» από το σύστημα ePower της Nissan.
Κλικ για σχολιασμό