Η Renault εξασφάλισε το δεύτερο βάθρο της χρονιάς μετά απο έναν ισχυρό αγώνα από τον Daniel Ricciardo και τολμηρή στρατηγική από το pitwall στο Emilia-Romagna Grand Prix. Το αποτέλεσμα μετακινεί την ομάδα στην τρίτη θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών.
Δυστυχώς, ο Esteban Ocon αποσύρθηκε από τον αγώνα στον 28ο γύρο λόγω ύποπτου προβλήματος στην μετάδοση, το οποίο δεν έχει ακόμη διερευνηθεί. Ο Γάλλος βρέθηκε κόντα στην δεκάδα στους πρώτους γύρους του αγώνα, αλλά προέκυψε ένα ζήτημα που τον έριξε εκτός δεκάδας και τελικά οδήγησε στην αποχώρησή του.
Ο Daniel ξεκινήσει τον αγώνα από την πέμπτη θέση στο grid και κέρδισε αμέσως μια θέση κατά την εκκίνηση. Τρέχοντας στην τέταρτη θέση με τα Soft, διατήρησε μια διαφορά έναντι των Gasly και Leclerc. Μετά την εγκατάληψη του Gasly, ο Daniel μπόρεσε να μπει για αλλαγή ελάστικών (Hard) και να διατηρήσει τη θέση του μπροστά από τον Leclerc παρά την έντονη πίεση του οδηγού της Ferrari. Ο Perez βρέθηκε ανάμεσα, αλλά η τύχη άνοιξε στον γύρο 51 όταν το αυτοκίνητο ασφαλείας έκανε την εμφανισή του λόγο του ατυχήματος του Verstappen. Καθώς ο Perez σταμάτησε για νέα ελαστικά, ο Daniel κέρδισε δύο θέσεις και κράτησε σε σε “φόρμα” τα παλαιότερα ελαστικά μέχρι τη καρό σημαία για το το δεύτερο βάθρο της Renault μέσα στην χρονιά και το 31ο στην καριέρα του Daniel.
Η ομάδα της Renault F1 έχει τώρα συνολικά 135 βαθμούς, εβρισκόμενη στην τρίτη στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών με τέσσερις αγώνες να απομένουν.
Daniel Ricciardo:
Δύο βάθρα σε τρεις αγώνες! Είμαι πολύ χαρούμενος και δεν ξέχασα να κάνω το «shoey» αυτή τη φορά! Ήμασταν αρκετά ικανοποιημένοι στην πέμπτη θέση, αλλά στη συνέχεια ο Max έφερε το αυτοκίνητο ασφαλείας. Ήταν το σωστό να μείνεις έξω, ειδικά μετά την αλλαγή ελαστικών του Perez. Είναι αρκετά δύσκολο να προσπεράσεις εδώ και άξιζε το ρίσκο, απέδωσε. Είναι κρίμα για τον Esteban καθώς το μονοθέσιο ήταν δυνατό σήμερα. Το αποτέλεσμα εδώ σημαίνει ότι μπαίνουμε στην τρίτη θέση στο Πρωτάθλημα, το οποίο στοχεύει η ομάδα. Είμαι πολύ χαρούμενος που έφυγα από την Imola με ένα υπέροχο βάθρο: ευχαριστώ πολύ όλους στην ομάδα. Δεν υπάρχει δεύτερο τατουάζ αυτή τη φορά, νομίζω ότι ο Cyril υπέφερε αρκετά!
Esteban Ocon:
Ήταν ένα δύσκολο σαββατοκύριακο συνολικά, με διαδοχή κακής τύχης αυτό το σαββατοκύριακο. Είχαμε μερικά ζητήματα κατα την διάρκεια του αγώνα. Είχαμε ένα σχίσιμο στον αγωγό φρένων, πράγμα που σήμαινε ότι έπρεπε να μούμε νωρίτερα και μετά είχαμε πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων. Παρ 'όλα αυτά, είμαι πολύ χαρούμενος για την ομάδα σήμερα για αυτό το βάθρο και πάρα πολύ με τον Daniel. Αυτό είναι πολύ θετικό για την ομάδα, είμαστε δυνατοί και είναι καλό για την υπόλοιπη σεζόν και τους επόμενους μήνες. Είμαστε τρίτοι στο πρωτάθλημα τώρα. ξέραμε ότι αυτό είναι για το οποίο αγωνιζόμαστε, οπότε είναι καλό να τελειώνουμε έτσι το Σαββατοκύριακο.
Cyril Abiteboul:
Θα ήθελα να ξεκινήσω ζητώντας συγγνώμη από τον Esteban, καθώς ήταν άλλη εγκατάληψη λόγω τεχνικού ζητήματος. Δεν ήταν μακριά απο τους βαθμούς παρά την πρόωρη στάση και το ζήτημα στους αγωγούς φρένων. Στη συνέχεια υπέφερε από ένα ζήτημα που προκάλεσε κάποιο πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων και έπρεπε να αποσυρθεί. Είναι κρίμα, καθώς ο Daniel έχει δείξει ότι όταν το αυτοκίνητο λειτουργεί, υπάρχει ρυθμός και ανταγωνιστικότητα. Για άλλη μια φορά, ο αγώνας μας ευνόησε: φαινόταν ότι θα τερματίζαμε στην 5η θέση, καθώς ο Perez μπορούσε να επωφεληθεί από την εκκίνηση του στα μεσαία ελαστικά, αλλά η αποχώρηση του Verstappen άνοιξε τα πράγματα. Η ομάδα στρατηγικής μας πήρε την τολμηρή απόφαση να μην σταματήσει ξανά, υποθέτοντας ότι είχαν αρκετή ζωή τα ελαστικά και ρυθμό για να συγκρατήσουμε την απειλή από πίσω. Ήταν πολύ γενναίο, αλλά απέδωσε χάρη σε μια φανταστική κούρσα απο τον Daniel. Με τους μηχανικούς του κατάφερε να διατηρήσει την ακριβή θερμοκρασία των ελαστικών που απαιτείται κατά τη διάρκεια του αυτοκινήτου ασφαλείας με μεγάλη ασφάλεια και στη συνέχεια κατάφερε να φτάσει μέχρι το τέλος και να μας δώσει άλλο ένα βάθρο. Τώρα είμαστε τρίτοι στο Πρωτάθλημα και πρέπει να επικεντρωθούμε στα σαββατοκύριακα που θα έρθουν. Τέλος, θα ήθελα επίσης να εκφράσω τα συγχαρητήριά μου στη Mercedes για το έβδομο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. είναι ένα εκπληκτικό επίτευγμα, που θα συνεχίσει να μας εμπνέει για όλη τη δουλειά που βρίσκεται ακόμα μπροστά μας.
Pos. | Pilot | Team | Difference | Stops |
---|---|---|---|---|
1 | L. Hamilton | Mercedes AMG Petronas | 63 laps | 2 |
2 | V. Bottas | Mercedes AMG Petronas | +5.783 | 2 |
3 | D. Ricciardo | Renault F1 Team | +14.320 | 1 |
4 | D. Kvyat | Scuderia AlphaTauri | +15.141 | 2 |
5 | C. Leclerc | Scuderia Ferrari | +19,111 | 1 |
6 | S. Perez | Racing Point F1 Team | +19.652 | 2 |
7 | C. Sainz Jr. | Mclaren F1 Team | +20.230 | 2 |
8 | L. Norris | Mclaren F1 Team | +21,131 | 2 |
9 | K. Räikkönen | Alfa Romeo Racing | +22,224 | 1 |
10 | A. Giovinazzi | Alfa Romeo Racing | +26.398 | 1 |
11 | N. Latifi | Williams racing | +27.135 | 1 |
12 | R. Grosjean | Haas F1 Team | +27.935 | 2 |
13 | S. Vettel | Scuderia Ferrari | +28.453 | 2 |
14 | L. Stroll | Racing Point F1 Team | +29.163 | 3 |
15 | A. Albon | Red bull racing | +57.284 | 2 |
16 | G. Russell | Williams racing | DNF | 1 |
17 | Mr. Verstappen | Red bull racing | DNF | 1 |
18 | K. Magnussen | Haas F1 Team | DNF | 2 |
19 | E. Ocon | Renault F1 Team | DNF | 1 |
20 | P. Gasly | Scuderia AlphaTauri | DNF | 1 |