Renault News
RenaultRenault–Nissan-MitsubishiΔιεθνήΕιδήσεις

Η Συμμαχία Renault-Nissan-Mitsubishi παρουσίασε το νέο στρατηγικό σχέδιο leader-follower

Η Renault, η Nissan και η Mitsubishi Motors, τα μέλη μιας από τις κορυφαίες συμμαχίες αυτοκινήτων στον κόσμο, ανακοίνωσαν σήμερα αρκετές πρωτοβουλίες ως μέρος ενός νέου επιχειρηματικού μοντέλου συνεργασίας για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και της κερδοφορίας των τριών συνεργαζόμενων εταιρειών.

Οι εταιρείες μέλη σχεδιάζουν να αξιοποιήσουν τα υπάρχοντα οφέλη της Συμμαχίας σε τομείς όπως η κοινή αγορά, αξιοποιώντας τις αντίστοιχες ηγετικές τους θέσεις και τα γεωγραφικά πλεονεκτήματα για να υποστηρίξουν την ανάπτυξη των συνεργασιών τους.

Η Συμμαχία είναι μια μοναδική στρατηγική και επιχειρησιακή συνεργασία στον κόσμο της αυτοκινητοβιομηχανίας και μας δίνει ισχυρό πλεονέκτημα στο συνεχώς μεταβαλλόμενο παγκόσμιο τοπίο αυτοκινήτων, δήλωσε ο Jean-Dominique Senard, Πρόεδρος του Συμμαχικού Λειτουργικού Συμβουλίου και της Renault. Το νέο επιχειρηματικό μοντέλο θα επιτρέψει στη Συμμαχία να αξιοποιήσει στο έπακρο τα πλεονεκτήματα και τις δυνατότητες απόδοσης κάθε εταιρείας, στηρίζοντας παράλληλα τις αντίστοιχες κουλτούρες και κληρονομιά τους. Οι τρεις εταιρείες της Συμμαχίας θα καλύπτουν όλα τα τμήματα και τις τεχνολογίες οχημάτων, σε όλες τις γεωγραφικές περιοχές, προς όφελος κάθε πελάτη, αυξάνοντας παράλληλα την αντίστοιχη ανταγωνιστικότητά τους, τη βιώσιμη κερδοφορία και την κοινωνική και περιβαλλοντική ευθύνη.

Οι υπεύθυνοι των τριών εταιρειών ενέκριναν τις αρχές του νέου συστήματος, στο οποίο θα συνεργαστούν για:

  • να προωθήσουν περαιτέρω τη στρατηγική τυποποίησης της Συμμαχίας, από πλατφόρμες σε ανώτερα επίπεδα
  • ανά τμήμα προϊόντος, επικεντρώνοντας σε ένα μητρικό όχημα με τα αδελφικά οχήματα να κατασκευάζονται απο την υπεθύθυνη για το πρότζεκτ εταιρεία, με την υποστήριξη των άλλων συνεργαζόμενων εταιρειών.
  • διασφαλίζει ότι τα οχήματα και αδερφικά οχήματα για κάθε μάρκα θα παράγονται χρησιμοποιώντας το πιο ανταγωνιστικό εργοστάσιο, συμπεριλαμβανομένης της ομαδοποίησης της παραγωγής, όπου απαιτείται
  • να συνεχίσει να βασίζετε στην κοινή χρήση προϊόντων σε ελαφρά επαγγελματικά οχήματα, όπου το μοντέλο leader-follower έχει ήδη εφαρμοστεί
  • Το πρόγραμμα leader-follower αναμένεται να προσφέρει μοντέλα μειωμένων επενδύσεων έως και 40% για οχήματα που εντάσσονται πλήρως στο σύστημα leader-follower.

Η Συμμαχία ενέκρινε επίσης το συστημα leader-follower ανα τον κόσμο ως «περιοχών αναφοράς», με κάθε εταιρεία να επικεντρώνεται στις βασικές της περιοχές με στόχο να είναι από τις πιο ανταγωνιστικές και να χρησιμεύσει ως σημείο αναφοράς για τις άλλες για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς τους.

Σύμφωνα με αυτό το μέρος του προγράμματος, η Nissan θα είναι η αναφορά για την Κίνα, τη Βόρεια Αμερική και την Ιαπωνία. Η Renault στην Ευρώπη, τη Ρωσία, τη Νότια Αμερική και τη Βόρεια Αφρική και η Mitsubishi Motors στο Νοτιοανατολική Ασία και την Ωκεανία.

Με κάθε εταιρεία να γίνεται εταιρεία αναφοράς στις αντίστοιχες περιοχές, οι ευκαιρίες για κοινή χρήση θα αυξηθούν για να μεγιστοποιηθεί η κατανομή σταθερού κόστους, καθώς και να αξιοποιηθούν τα περιουσιακά στοιχεία κάθε εταιρείας.

Η ανανέωση της γκάμας οχημάτων των εταιρειών θα ακολουθήσει το πρόγραμμα leader-follower και τα οχήματα leader και follower θα παραχθούν χρησιμοποιώντας την πιο ανταγωνιστική εγκατάσταση. Για παράδειγμα:

  • Η ανανέωση της κατηγορίας C-SUV μετά το 2025 θα ηγηθεί από τη Nissan, ενώ η μελλοντική ανανέωση της κατηγορίας B-SUV στην Ευρώπη θα οδηγήσει η Renault.
  • Στη Λατινική Αμερική, οι πλατφόρμες κατηγορίας Β θα εξορθολογιστούν, εξελισσόμενες από τέσσερις παραλλαγές σε μία μόνο για τα οχήματα Renault και Nissan. Αυτή η πλατφόρμα θα παραχθεί σε δύο εργοστάσια το καθένα παράγοντας τόσο για τη Renault όσο και για τη Nissan.
  • Στη Νοτιοανατολική Ασία και την Ιαπωνία, τα μέλη της Συμμαχίας θα επιδιώξουν επιλεγμένες ευκαιρίες με το ίδιο σχέδιο, όπως η συνεργασία στην πλατφόρμα kei μεταξύ Nissan και Mitsubishi Motors.
  • Με όλα τα παραπάνω μαζί, σχεδόν το 50% των μοντέλων της Συμμαχίας θα αναπτυχθούν και θα παραχθούν στο πλαίσιο του leader-follower μέχρι το 2025.

Όσον αφορά την αποδοτικότητα της τεχνολογίας, τα μέλη της Συμμαχίας θα συνεχίσουν την κεφαλαιοποίηση των υπαρχόντων περιουσιακών στοιχείων για να διασφαλίσουν ότι κάθε εταιρεία μέλος θα συνεχίσει να μοιράζεται την επένδυση σε πλατφόρμες, κινητήρες και τεχνολογίες. Αυτή η κοινή χρήση έχει αποδείξει την αποτελεσματικότητά της στην ανάπτυξη κινητήρα και πλατφόρμας και επέτρεψε την επιτυχή έναρξη της πλατφόρμας CMF-B για τα Renault Clio και Nissan Juke, καθώς και την πλατφόρμα αυτοκινήτου kei για τα Nissan Dayz και Mitsubishi eK Wagon. Οι πλατφόρμες CMF-C / D και CMF-EV θα ακολουθήσουν σύντομα.

Το πρόγραμμα leader-follower θα επεκταθεί από πλατφόρμες και κινητήρες σε όλες τις βασικές τεχνολογίες, με την ηγεσία να έχει ως εξής:

  • Αυτόνομη οδήγηση: Nissan
  • Τεχνολογίες συνδεδεμένων αυτοκινήτων: Η Renault θα οδηγήσει την πλατφόρμα που θα βασίζεται στο Android και η Nissan στην Κίνα
  • E-body, το βασικό σύστημα της ηλεκτρικής-ηλεκτρονικής αρχιτεκτονικής: Renault
  • e-PowerTrain (ePT): CMF-A / B ePT (μικροί ηλεκτροκινητήρες) – Renault, CMF-EV ePT (μεγάλοι ηλεκτροκινητήρες) – Nissan
  • PHEV (Hybrid) για κατηγορίες C / D: Mitsubishi

Αυτό το νέο επιχειρηματικό μοντέλο θα επιτρέψει στις εταιρείες μέλη να αξιοποιήσουν στο έπακρο την πείρα και την ανταγωνιστικότητά τους για να ενισχύσουν τη Συμμαχία στο σύνολό της σε ένα ριζικά μεταβαλλόμενο παγκόσμιο περιβάλλον αυτοκινήτων.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου & cookies