Μετά από ένα πρόγραμμα εντατικής ανάπτυξης, το νέο Renault Clio V Rally πρόκειται να δείξει, για πρώτη φορά, τα δόντια του σε συνθήκες αγώνα. Το τελευταίο δημιούργημα της Renault Sport Racing θα είναι παρόν στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο (23-26 Ιανουαρίου).
Αποκαλύφθηκε κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου του γαλλικού Grand Prix της Formula 1 τον Ιούνιο και στη συνέχεια παρουσιάστηκε στο Rallye Cœur de France το Σεπτέμβριο, το νέο Clio Rally είναι μία από τις τρεις εκδόσεις της πέμπτης γενιάς του Renault Clio που σχεδιάστηκε για αγώνες.
Μετά από αρκετούς μήνες και πάνω από 10.000 χιλιόμετρα δοκιμών, το τελευταίο δημιούργημα της Renault Sport Racing πρόκειται να κάνει την πρώτη του εμφάνιση στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο. Ο Florian Bernardi, ο οποίος κέρδισε το Clio R3T Trophy France το 2018 και έμεινε πέμπτος στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλι Ράλι FIA ERC-3 το 2019, θα είναι πίσω από το τιμόνι.
Στο πλαίσιο της ομάδας οργάνωσης Rallye Monte-Carlo ως μηδενικό αυτοκίνητο, το νέο Clio Rally θα είναι το τελευταίο που θα βρεθεί στις ειδικές, μόλις δέκα λεπτά πριν από τα πληρώματα του πρωταθλήματος FIA World Rally Championship.
Οι ανταγωνιστές και οι θεατές θα πάρουν μια γεύση σε δυναμική και αποδοτικότητα του αυτοκινήτου με βάση το Clio R.S. Line, το οποίο διαθέτει μονοκόκ από χάλυβα, έναν 4κύλινδρο κινητήρα TCS με 16 βαλβίδες 1330cc και ελαστικά Michelin.
Διαθέσιμο από € 42.000 χωρίς φόρο, το νέο Clio Rally πληροί τους κανονισμούς Rally5 και τα τελευταία πρότυπα ασφαλείας που έχουν καθοριστεί για την κατηγορία. Θα ανταγωνιστεί επίσης στα δικά του ενιαία πρωταθλήματα, όπως το Clio Trophy France, το οποίο θα διεξαχθεί σε έξι γύρους του γαλλικού πρωταθλήματος ράλλυ της FFSA, καθώς και των ισπανικών και ιταλικών ομολόγων του.
Όπως και οι εκδόσεις RX και Cup, το Νέο Clio Rally απολαμβάνει μια μεγάλη εμπορική επιτυχία, καθώς και οι τρεις αγωνιστικές εκδόσεις έχουν 140 κρατήσεις μέχρι σήμερα.
New Clio Rally – Specifications |
Chassis |
Base : Clio R.S. Line Structure : Arc-welded steel monocoque Front axle : Pseudo McPherson Rear axle : H axle Suspension : Bos Suspension non-adjustable shock absorber |
Engine |
Type : Renault 1330cc TCe – 4 cylinders – 16 valves Turbocharger : Garrett Production-based cooling Fuel feed : direct injection Power : 180 horsepower Torque : 300Nm Red line : 6,500rpm Electronics : Life Racing Fuel : SP98 standard |
Dimensions |
Length – Width – Height (mm) : 4,050 – 1,988 – 1,400 Track Front-Rear (mm) : 1,500 – 1,490 Wheelbase (mm) : 2,579 Unloaded weight : 1,080 kg (FIA regulation) |
Transmission |
Sadev sequential 5-speed + reverse gearbox Floor-mounted selector with MAR electronic release ZF type limited slip differential Sachs clutch |
Wheels |
Wheels : 6×15’’ (gravel), 6.5×16’’ (tarmac) Tyres : Michelin Front brakes : according to regulation Rear brakes : according to regulation Hydraulic handbrake |
Others |
FIA homologated FT3 fuel cell (60 litres) |