Renault News
Renault Renault Sport Twingo

Renault Twingo GT driftαρει ανελέητα

Το τρέχον Renault Twingo διαθέτει, όπως και το αδερφό Smart, έναν κινητήρα εγκατεστημένο στο πίσω μέρος και μετάδοση στους πίσω τροχούς. Στα χαρτιά, η συνταγή μπορεί επομένως να προτείνει μια πραγματική σπορ ιδιοσυγκρασία. Στην πραγματικότητα, όμως, δεν είναι: ακόμη και στην έκδοση GT, με κινητήρα 110 ίππων, είναι αδύνατο να διασκεδάσεις πραγματικά στο τιμόνι της μικρής Γαλλίδας σε σπορ οδήγηση.

Τα πολύ ενοχλητικά ηλεκτρονικά το αποτρέπουν οποιαδήποτε πιθανότητα να κάνει το αυτοκίνητο παιχνιδιάρικο. Ένας Πολωνός ειδικός drift αποφασίσε ομως να τροποποιήσει τα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου …

Ο Piotr Wiecek είναι Πολωνός επαγγελματίας οδηγός αγώνων. Αποφάσισε να αγοράσει ένα Twingo GT και να κάνει κάποιες τροποποιήσεις σε αυτό: άλλαξε τον εμπρόσθιο και τον πίσω άξονα του αυτοκινήτου, για να έχει πιο λεπτά ελαστικά στο πίσω μέρος. Εγκατέστησε επίσης ένα κλειστό διαφορικό στον πίσω άξονα και απενεργοποίησε τα ηλεκτρονικά βοηθήματα του αυτοκινήτου. Το αποτέλεσμα είναι ένα Twingo ικανό να παράγει πολύ καπνό …

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου & cookies