Η Renault πειραματίστηκε με όλα τα είδη αυτοκινήτων καθ ‘όλη τη διάρκεια της 122χρονης ιστορίας της, αλλά πολλά δεν ήταν τόσο περίεργα όσο το Sport Spider, το οποίο πρόσφατα έσβησε 25 κεράκια στην τούρτα γενεθλίων του.
Το πρώτο μοντέλο street-legal που φέρει επίσημα την επωνυμία Renaultsport, ξεκίνησε τη ζωή του ως αγωνιστικό όχημα με τεχνολογία Formula 1, αλλά οι οπαδοί ήθελαν μια παραλλαγή που θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε δημόσιους δρόμους, οπότε η εταιρεία το έθεσε σε παραγωγή.
Μεταξύ 1995 και 1999, 1.493 μονάδες κατασκευάστηκαν στο εργοστάσιο της Alpine στο Dieppe της Γαλλίας, όπου παράγεται σήμερα το σύγχρονο A110. Όλα χτίστηκαν πάνω σε πλαίσιο από αλουμίνιο και πλαστικό σύνθετο αμάξωμα, το οποίο όχι μόνο θαύμαζες για το βάρος, αλλά και εξασφάλισε ότι η σκουριά δεν ήταν πρόβλημα.
Το Renault Sport Spider έφτασε την ζυγαριά στα 930 κιλά. Είχε μήκος 3.795 mm, πλάτος 1.830 mm και ύψος 1.250 mm, συμπεριλαμβανομένης της ράβδου. Ένα παρμπρίζ ήταν προαιρετικό, αλλά άλλες ανέσεις όπως υδραυλικό τιμόνι, ραδιόφωνο και ακόμη και θέρμανση, απλά δεν ήταν διαθέσιμες.
Γυμνο σε σύγκριση με άλλα σπορ αυτοκίνητα της δεκαετίας του ’90, το Sport Spider είχε έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 2.0 λίτρων τοποθετημένο πίσω από τα καθίσματα, ο οποίος έφτανε τους 145 HP. Η κίνησή περνούσε στον πίσω άξονα μέσω του χειροκίνητου κιβωτίου πέντε ταχυτήτων, έναν συνδυασμο που είχε ως αποτέλεσμα 6,9 δευτερόλεπτα για το σπριντ 0-100 km / h και την τελική ταχύτητα 215 km / h.
Κλικ για σχολιασμό