Το 2010, η Renault-Nissan αποφάσισε να συνεργαστεί με την Daimler στην ανάπτυξη μιας πλατφόρμας για τα οχήματα Smart και το Twingo. Με τη σειρά της, κάθε οντότητα ανέλαβε μερίδιο 3,1% στην άλλη, προκειμένου να δείξει τη δέσμευσή τους.
Ωστόσο, εκτός από το συνεχιζόμενο προτζεκτ στο Mercedes Citan van που βασίζεται στο Renault Kangoo, δεν έχουν ανακοινωθεί νέα προτζεκτ, παρά του ότι οι εταιρείες έχουν συνεργαστεί σε πάνω από δώδεκα κοινά προτζεκτ συνολικά.
Τώρα, το Autonews Europe αναφέρει ότι το αφεντικό της Renault Jean-Dominique Senard είπε σε δημοσιογράφους ότι αυτός και η προσωρινός διευθύνων σύμβουλος Clothilde Delbos «αποφάσισαν στα τέλη του περασμένου έτους να ξαναρχίσουν αυτή τη συμμαχία, γιατί αξίζει τον κόπο».
«Μπορώ να σας πω ότι από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Daimler έχουμε μια πολύ θετική αντίδραση και εργαζόμαστε πολύ συχνά με τις ομάδες του για να δούμε πώς μπορούμε να διασφαλίσουμε ότι το μέλλον αυτής της συγκεκριμένης συμμαχίας μπορεί να συνεχιστεί», δήλωσε ο Senard.
Μετά την «αναχώρηση» του Ghosn, οι αναλυτές θεώρησαν ότι η Daimler είχε χάσει το ενδιαφέρον της για τη Renault-Nissan, ειδικά με τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία να εμπλέκεται με τη BMW σε αυτόνομες υπηρεσίες τεχνολογίας και κινητικότητας επιπέδου 3, καθώς και την πώληση του 50% της Smart στην κινεζικη Geely – και το 10% των μέτοχων.
«Μέχρι στιγμής ο διάλογος ήταν εξαιρετικά θετικός και η Clotilde και εγω ελπίζουμε ότι πολύ γρήγορα θα μπορέσουμε να ανακοινώσουμε πώς αυτό μπορεί να γίνει συγκεκριμένο με ακόμη πιο ουσιαστικό τρόπο», πρόσθεσε ο Senard.
Ένας εκπρόσωπος της Daimler αρνήθηκε να σχολιάσει συγκεκριμένα τις δηλώσεις του αφεντικού της Renault, αλλά δήλωσε ότι οι δύο εταιρείες έχουν «λειτουργική συνεργασία εδώ και 10 χρόνια τώρα και η ατμόσφαιρα εξακολουθεί να είναι πολύ θετική».
Κλικ για σχολιασμό