Η Renault Sport Racing και η Castrol ανακοίνωσαν σήμερα μια νέα συνεργασία, η οποία θα υποστηρίξει τις μηχανοκίνητες δραστηριότητες αγώνων του γάλλου κατασκευαστή για τα επόμενα πέντε χρόνια.
Η Castrol και η Renault Sport Racing επισημοποίησαν αυτή τη συμφωνία κατά τη διάρκεια εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στις 27 Ιανουαρίου στο Atelier Renault στα Ηλύσια Πεδία του Παρισιού.
Μέχρι και το 2024, αυτή η μακροπρόθεσμη τεχνική και εμπορική συνεργασία θα δώσει σε όλες τις αγωνιστικές δραστηριότητες των πελατών της Renault Sport Racing πρόσβαση στη μοναδική τεχνογνωσία της Castrol, στις τεχνολογίες αιχμής και στα λιπαντικά υψηλής απόδοσης.
Η Castrol θα επωφεληθεί από σημαντική έκθεση στις κατηγορίες που προωθεί η Renault Sport Racing, η οποία θα περιλαμβάνει το Clio Cup Γαλλίας, το Clio Trophy Γαλλίας και τη Formula Renault Eurocup, καθώς και το Clio Cup Ιταλίας, Ισπανίας, Ηνωμένου Βασίλειου και Κεντρικής Ευρώπης.
Τα λογότυπα της Castrol θα εμφανιστούν στις πλατφόρμες επικοινωνίας των διαφόρων κατηγοριών, στο προσωπικό της Renault Sport Racing καθώς και στα αγωνιστικά αυτοκίνητα. Η Castrol θα απολαύσει επίσης μεγάλη ορατότητα στην πίστα στις περισσότερες συναντήσεις της Formula Renault Eurocup.
Σε ευρύτερη κλίμακα, η συμφωνία αυτή αντικατοπτρίζει την παγκόσμια στρατηγική της Groupe Renault, της οποίας η συνεργασία με την Castrol ενισχύθηκε σημαντικά από την πρώτη συνεργασία στη Formula 1 το 2017.
Ως επίσημος προμηθευτής λιπαντικών του τεχνικού κέντρου Enstone και της βάσης κινητήρων Viry-Châtillon, η Castrol υποστηρίζει επίσης τις δραστηριότητες της Renault F1 Team on-track. Η Groupe Renault έχει επίσης επιλέξει την Castrol ως συνεργάτη της σε παγκόσμια κλίμακα για την πλήρωση των λιπαντικών. Οι δύο οντότητες συνεργάζονται επίσης για την ανάπτυξη λύσεων προηγμένης κινητικότητας για τη διερεύνηση μελλοντικών ευκαιριών και την αντιμετώπιση των προκλήσεων σε αυτήν την ταχέως εξελισσόμενη αγορά.
Με τη νέα συμφωνία, οι Renault Sport Racing και Castrol θα ενισχύσουν περαιτέρω τους εμπορικούς και εμπορικούς δεσμούς τους, προκειμένου να προσεγγίσουν τα αντίστοιχα δίκτυά τους στις αγορές αγωνιστικών πελατών, χρησιμοποιώντας το μηχανοκίνητο αθλητισμό ως όχημα επικοινωνίας για να απευθυνθεί σε ευρύτερο κοινό.