Το Renault R5 Turbo εισήχθη το 1980 ως απάντηση στην mid-engined Lancia Stratos. Σχεδιασμένο από τον Marcello Gandini της Bertone, το R5 συγκέντρωσε γρήγορα την προσοχή του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Στα έξι χρόνια παραγωγής του, το αρχικό R5 Turbo δημιούργησε το πιο ισχυρό Turbo 2, και στην κορυφή της σειράς, το ακόμα πιο ισχυρό Turbo 2 Evolution.
Μόνο 117 κομμάτια του Turbo 2 Evo κατασκευάστηκαν προς το τέλος της παραγωγής, τα οποία σχεδόν όλα περιορίστηκαν στην αγορά του Βελγίου, καθώς οι πωλήσεις του R5 στη Γαλλία είχαν σταματήσει από το προηγούμενο έτος. Αλλά από τα 200 που κατασκευάστηκαν, τουλάχιστον ένα από αυτά έφτασε στις ΗΠΑ και είναι προς πώληση στο Bring A Trailer.
Με μια τρέχουσα προσφορά $60.000 και ακόμα έξι ημέρες που έμειναν στη δημοπρασία, μην περιμένετε από αυτό το υπέροχο μικρό Renault να πάει πιο φθηνά. Μόνο 18.031 πρωτότυπα μίλια (29.018 χιλιόμετρα) έχουν γίνει στον υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο κινητήρα 1.432cc, ο οποίος έρχεται σε συνδυασμό με ένα μηχανικό κιβώτιο πέντε ταχυτήτων.
Ξεχωρίζοντας τον εαυτό του από το πρότυπο Turbo 2, η έκδοση Evo ήρθε με χαρακτηριστικά όπως μια οροφή από αλουμίνιο και μια αυξημένη μετατόπιση του κινητήρα, από 1.397cc. Το συγκεκριμένο παράδειγμα έρχεται επίσης με μερικές επιλογές από το εργοστάσιο, συμπεριλαμβανομένου ενός μπροστινού άκρου Maxi με έξι λαμπτήρες οδήγησης Cibie Super Oscar, οι οποίοι εγκαταστάθηκαν το 1993.
Οι ζάντες αλουμινίου Gotti 15 ιντσών φορούν τα νέα 195/60 ελαστικά Dunlop Direzza DZ-102, ενώ οι πίσω τροχοί φορούν ελαστικά Michelin TB-12 classic rally 26/61.
Το αυτοκίνητο έλαβε μια πλήρη μηχανική ανανέωση τον Οκτώβριο του 2016, από την DynaSport στο Πόρτλαντ του Όρεγκον. Η αναβάθμιση φέρεται να ανήλθε σε 20.000 δολάρια.