Το Dacia Dokker γίνεται Renault Kangoo στην Αργεντινή
Στην Αργεντινή, η γκάμα της Renault δεν μοιάζει ακριβώς με τη γκάμα που γνωρίζουμε στην Ευρώπη. Το Dacia Sandero φέρει την επωνυμία Renault εκεί, και εκτός από την παρουσία του Kwid, η Renault προσφέρει το οικογενειακό Dokker επισης με τα σήματα της Renault. Τώρα, το Dokker, έγινε η βάση για το νέο λατινοαμερικάνικο Renault Kangoo.
Renault Dokker/Kangoo: η δύναμη του χαμηλού κόστους
Η περίπτωση είναι γνωστή από το 2016: η Renault είχε τότε δεσμευτεί για την ανανέωση της αρχικής της πρώτης γενιάς Kangoo, ηλικίας σχεδόν 20 ετών, από το Dokker. Λιγότερο ακριβό από το Kangoo που συναρμολογείται στο Maubeuge της Γαλλίας, το Dokker ταιριάζει καλύτερα με την στρατηγική χαμηλού κόστους της Renault για τις αναδυόμενες χώρες. Έτσι, από το Sandero έως το Logan μέσω του Duster, όλα τα “δικά μας” Dacia είναι εκτός της Ευρώπης Renault. Να σημειώσουμε ότι το Duster πωλεί περισσότερο κάθε χρόνο με τα σήματα της Renault παρά με τα σήματα της ρουμάνικης μάρκας.
Ωστόσο, στην Αργεντινή, το Kangoo έκανε μέχρι τις μέρες μας αντίσταση! Έφτασε όμως η στιγμή που ένα από τελευταία κάστρα έπεσαν, με την Renault να σταμάτα την παραγωγή του. Και για να γίνουν όλα αυτά το Renault Dokker εξαφανίζεται από την γκάμα και μετατρέπεται σε Kangoo. Το μπροστινό μέρος του μοντέλου αναμορφώνονται για την περίσταση, υιοθετώντας την ταυτότητα “van den Acker”.
Η παθητική ασφάλεια επισης αναβαθμίζεται: εκτός από το ABS και τους 2 μπροστινούς αερόσακους που είχε ήδη και ο προκάτοχος, το ESP, καθώς και το AFU και 1 ένδειξη ζώνης οδηγού προσθέτονται στο νέο λατινοαμερικάνικο Kangoo.
Παράγεται στο εργοστάσιο της Santa Isabel de Cordoba, όπως το και το Pick-Up Alaskan, το νέο Kangoo Express αντικαθιστά το παλιό, επηρεασμένο από το όριο ηλικίας καθώς και από τη μη συμμόρφωση με τους τοπικούς κανονισμούς ασφαλείας. Κάτω από το καπό θα βρούμε έναν βενζίνης 1.6 λίτρων 115 ίππων ή έναν diesel 1.5 dCi 90.
Μεγαλύτερους κύκλους ζωής από ό,τι στην Ευρώπη
Πρέπει να ειπωθεί ότι η αγορά της Νότιας Αμερικής, επειδή ήταν σε κρίση τα τελευταία χρόνια και επειδή οι απαιτήσεις των πελατών είναι χαμηλότερες από ό, τι στην Ευρώπη, επέτρεψαν στους δυτικούς κατασκευαστές να επεκτείνουν τη ζωή των μοντέλων τους.