Η νέα στρατηγική της Renault στην Ινδία για τη βελτίωση των πωλήσεων θα επικεντρωθεί σε λιγότερα προϊόντα και όχι σε “πολλαπλά προϊόντα” για να αποκτήσει μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς.
Η Renault είναι μια από τις εταιρείες που αγωνίζονται στην Ινδία. Οι πωλήσεις των γάλλων μειώνονται και τα περισσότερα μοντέλα δεν έχουν τις επιθυμητές πωλήσεις στην αγορά. Για τους τελευταίους 13 μήνες η εταιρεία παρουσίασε αρνητική ανάπτυξη. Τα μοντέλα που στηρίζεται η Renault είναι το Kwid και το Duster, τα οποία δεν πωλούν καλά.
Το πρόβλημα για το Duster είναι ότι το μοντέλο είναι πολύ παλιό και οι ανταγωνιστές εισάγουν είτε ένα νέο μοντέλο είτε ένα facelift που απομακρύνει τους πελάτες από το Duster. Σε παγκόσμιο επίπεδο, η Renault παρουσίασε επίσημα τη νέα γενιά του Duster πέρυσι, αλλά η εταιρεία ήταν υπερβολικά επικεντρωμένη στην εισαγωγή του Captur στην Ινδία και ανησυχούσαν για το Duster ότι θα έκοβε πωλήσεις από το νέο μοντέλο, καθώς είναι ένα καθιερωμένο προϊόν στην αγορά της Ινδίας.
Η Renault ξεκίνησε το Captur πέρυσι, αλλά η εταιρεία δεν ξεκίνησε τις πωλήσεις μέχρι φέτος και ακόμη και πριν από την έναρξη, ανησυχούσαν για την τιμολόγηση, καθώς δεν είχαν εμπιστοσύνη στο νέο όχημα. Το αποτέλεσμα είναι εμφανές στον αριθμό των πωλήσεων καθώς η εταιρεία κατάφερε να πουλήσει μόλις 2500 μονάδες Captur κατά τους τελευταίους έξι μήνες, που αντιστοιχεί σε μια εβδομάδα πωλήσεων για τον ηγέτη της αγοράς στην Ινδία, Hyundai Creta.
Όταν οι Γάλλοι λάνσαραν το Kwid, η ανταπόκριση της αγοράς για το hatchback ήταν εξαιρετική. Στη συνέχεια ακολούθησε έκδοση 1.0 κυβικών και αυτόματες εκδώσεις επίσης. Αλλά η αρχική ορμή δεν συνεχίστηκε καθώς οι πωλήσεις του Kwid έπεσε σε 5000 μονάδες από 10.000 μονάδες. Αυτό δεν είναι επίσης καλό σημάδι για την εταιρεία.
Ο Fabric Cambolive, υπεύθυνος της περιοχής Αφρικής-Μεσογείου-Ινδίας της Renault, δήλωσε ότι η νέα στρατηγική της Renault για την Ινδία για τη βελτίωση των πωλήσεων θα επικεντρωθεί σε λιγότερα προϊόντα και όχι σε πολλαπλά προϊόντα για να αποκτήσει μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς. Παραδέχτηκε ότι η Ινδία είναι μια σκληρή αγορά και η εταιρεία θα πρέπει να χτίσει την παρουσία της βήμα προς βήμα για να έρθει το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Ο Cambolive δήλωσε ότι τα Duster και Kwid ήταν οι πολιορκητική κριοί των κατηγοριών τους, γι ‘αυτό και τα δύο αυτά προϊόντα έγιναν δεκτά από την αγορά, αλλά δεν μπορούν πάντοτε να είναι τα πρώτα στις κατηγορίες τους. Για να βελτιωθούν οι πωλήσεις, η γαλλική εταιρεία προβαίνει σε τιμολογιακές αλλαγές στα Kwid και Captur. Μπορούμε επίσης να περιμένουμε από τη Renault να εισαγάγει τη νέα γενιά του Duster αργότερα φέτος στην Ινδία.
Photo: dailymaverick.co.za
Source: auto.economictimes.indiatimes.com