Το 2014, οι πωλήσεις του ομίλου Renault σε επιβατικά αυτοκίνητα και ελαφρά επαγγελματικά οχήματα αυξήθηκαν κατά 5,5% και το μερίδιο αγοράς ανήλθε σε 26,6% σε μια σχετικά επίπεδη αγορά (+0,5%).
• Αύξηση των πωλήσεων και του μεριδίου αγοράς για τα δύο εμπορικά σήματα του Ομίλου
• Πέντε αυτοκίνητα του Ομίλου Renault στο Top 10 της κατάταξης των επιβατικών αυτοκινήτων στη Γαλλία (Clio, Captur, Scenic, Mégane και Sandero)
• Το Clio είναι μακράν το best-seller στη Γαλλία
• Η Renault κατέχει τις τρεις πρώτες θέσεις στην αγορά των LCV
• Το ZOE αντιπροσωπεύει το 56,5% της αγοράς ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη Γαλλία
• Η Dacia είναι έγινε η πέμπτη best-seller εταιρεία στη γαλλική αγορά αυτοκινήτου και τέταρτη μάρκα στις πωλήσεις σε ιδιώτες αυτοκινητιστές.
Renault
Η Renault ξεπέρασε την αγορά των επιβατικών αυτοκινήτων το 2014. Η μάρκα παρουσίασε αύξηση 4,8% με 353.906 μονάδες και είδε το μερίδιο αγοράς της να κερδίζει 0,85 μονάδες και να διαμορφώνεται στο 19,7% της αγοράς επιβατικών αυτοκινήτων.
Το Clio ήταν το best-seller στη Γαλλία. Περισσότερα από 105.000 μονάδες καταγράφηκαν το 2014 πολύ μπροστά από τους ανταγωνιστές του στην αγορά επιβατικών αυτοκινήτων. Το Captur, το τρίτο σε πωλήσεις επιβατικό αυτοκίνητο στη Γαλλία, είδε αύξηση των πωλήσεων του κατά σχεδόν 60% το 2014. Το νέο Twingo έκανε μια καλή αρχή με σχεδόν 15.000 εγγραφές σε τέσσερις μήνες. Και το Scenic αγωνίστηκε με το νέο ανταγωνισμό για να διατηρήσει την ηγετική του θέση στην κατηγορία των συμπαγών MPV, με 49.000 εγγραφές.
Η Renault συνεχίζει να ηγείται της αγοράς ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων, με μερίδιο 31,7% (σταθερό). Τα Kangoo, Clio και Master ήταν στις τρεις πρώτες θέσεις στη γαλλική αγορά LCV.
To Zoe σημείωσε πρόοδο στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων το 2014 (αύξηση 8,3%). Με σχεδόν 6.000 εγγραφές το 2014 αντιπροσωπεύει το 56,5% των πωλήσεων επιβατικών ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη Γαλλία.
Dacia
Η Dacia είδε άνοδο των πωλήσεών της κατά 14,1% με 102.519 ταξινομήσεις επιβατικών αυτοκινήτων το 2014. Λαμβάνοντας ένα μερίδιο 5,7% της αγοράς, η μάρκα έχει εδραιωθεί στην πέμπτη θέση. Η δημοτικότητα της Dacia οδηγήθηκε από τη συνεχιζόμενη επιτυχία του Sandero, το τρίτο σε πωλήσεις επιβατικό αυτοκίνητο σε ιδιώτες αυτοκινητιστές στη Γαλλία, και το Duster, το οποίο έκανε άλμα 55,2% στις πωλήσεις με περισσότερες από 40.000 μονάδες.
Ο Philippe Buros, Ανώτερος Αντιπρόεδρος, Αγοράς Γαλλίας, σχολίασε:
“Το 2014 ήταν μια εξαιρετική χρονιά για τον Όμιλο Renault στη Γαλλία. Οι δύο μάρκες μας είχαν αύξηση του όγκου των πωλήσεων και διεύρυνση του μεριδίου αγοράς τους, διευρύνοντας την διαφορά έναντι του ανταγωνισμού. Τα επιτεύγματά μας σε πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων και LCV είναι το αποτέλεσμα της επιτυχούς ανανέωσης των προϊόντων μας και της σταθερής αφοσίωσης του δικτύου πωλήσεων μας. Η εκτεταμένη γκάμα νέων προϊόντων το 2015 θα μας βοηθήσει να εδραιώσουμε τη θέση μας. “