Η επιτυχία του Renault Zoe επέτρεψε στην Γαλλική αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων να δείξει μια περαιτέρω αύξηση 1,7% τον Οκτώβριο, σε 1076 μονάδες. Οι πωλήσεις του Zoe αυξήθηκαν 37,6% τον περασμένο μήνα, σε 692 μονάδες, με συνέπεια την αύξηση των πωλήσεων σε ιδιώτες (+ 136%), 400 μονάδες.
Αυτή η αύξηση των πωλησεων του Renault Ζoe εξηγείται ως ένα βαθμό από την αναθεώρηση των τιμών του μοντέλου και την αποσαφήνιση της προσφοράς με την ενσωμάτωση όλων των εξαρτημάτων στην μηνιαία πληρωμή (συμπεριλαμβανομένων των καλωδίων και του ειδικού τερματικού), ενώ το κρατικό μπόνους των €6.300 έπαιξε καταλυτικό ρόλο. Το σύνολο αυτό υποστηρίχθηκε περαιτέρω από μια νέα διαφημιστική καμπάνια (Δείτε παρακάτω).
Οι πωλήσεις των άλλων ηλεκτρικων μοντέλων μειώθηκαν τον περασμένο μήνα, με εξαίρεση του i3 της BMW, με 14 πωλήσεις. Το BlueCar της Bolloré, κατέγραψε μόνο 120 καταχωρίσεις, -42%, όπως και το Nissan Leaf -39%. Το Smart Fortwo είχε μείωση 11,5% με 46 μονάδες. Τα Kia Soul και Volkswagen Up Electric κατέγραψαν 32 πωλήσεις.
Τον Οκτώβριο, οι πωλήσεις των ηλεκτρικών οχημάτων αντιπροσώπευαν το 0,67% της Γαλλικής αγοράς.
Τα νέα τηλεοπτικά σποτ: