H Renault Sport F1 δεν αξίζει όλη αυτή την κριτική που έχει δεχτεί φέτος λόγο του νέου V6 Turbo σύμφωνα με τον Alain Prost. Ο τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1, ανέφερε ότι ο αγώνας για παγκόσμιους τίτλους στου οποίου η Γαλλική εταιρεια ήταν στην πρώτη γραμμή προκάλεσε αναταράξεις στην ανάπτυξη της νέας μονάδας ισχύος.
«Ήταν σχεδόν αναπόφευκτο η Mercedes να κυριαρχεί επειδή ξεκίνησε πολύ νωρίτερα την ανάπτυξη του νέου κινητήρα στον πάγκο δοκιμών», σχολίασε ο Alain Prost στο Auto Motor und Sport.
“Η Renault έπρεπε να υπερασπίσει παράλληλα τους παγκόσμιους τίτλους της τα τελευταια χρόνια. Η Mercedes ήταν σε θέση να επικεντρωθεί πλήρως στο νέο πρότζεκτ, ενώ η Renault είχε να αντιμετωπίσει αυτό το σκληρό ανταγωνισμό. Υπό αυτές τις συνθήκες, είναι δύσκολο να αφιερώνει όλους τους πόρους της για το νέο κινητήρα. “
Η Renault έχει επίσης πληγεί και στο κομμάτι τις προσαρμογείς του κινητήρα στο σασί του κάθε εταίρου της, κάτι που η Mercedes δεν χρειαζόταν να κάνει καθώς εστίαζε μόνο στην επίσημη ομάδα της. Η στενότερη συνεργασια με την Red Bull Racing είναι με αυτή την έννοια για τον Alain Prost μεγάλη είδηση, ακόμη και αν αυτό έρχεται σε βάρος ενός ιστορικού εταίρο οπως ειναι η Lotus (Enstone).
“Η Mercedes έχει κάνει πολύ καλύτερη δουλειά στο να δουλεύουν αρμονικά σασί και κινητήρας”, σχολίασε.
Ο Γάλλος αναγνωρίζει ότι θα είναι δύσκολο να καλύψει τη διαφορά (σσ. η Renault), παραμένοντας επιφυλακτικος σχετικά με το θέμα. Ενώ άδραξε της ευκαιρίας ώστε να υπενθυμίσει τη σημασία της άρσης της δέσμευσης σχετικά με τους κανονισμούς του κινητήρα.
“Δεν μπορούμε να βγάλουμε συμπεράσματα σχετικά με τις επιδόσεις της Renault το επόμενο έτος,” λέει. “Είναι δύσκολο να καλύψει την διαφορά με την Mercedes. Επίσης, εξαρτάται και από το αν θα υπάρξει αλλαγή στους κανονισμούς με την κατάργηση του παγώματος του κινητήρα. Είναι σίγουρα πάρα πολύ ακριβό, αλλά ένας συμβιβασμός είναι απαραίτητος.”
με τη δήλωση αυτή, ο Alain Prost, ως εκ τούτου θέλει να πιέσει την Ομοσπονδία.