Ο διευθυντής δραστηριοτήτων της Renault στην Κίνα, Jacques Daniel έκανε μια δήλωση όσον αφορά την πρόοδο του Γάλλου κατασκευαστή στην Κίνα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.
“Η Κίνα είναι το πιο σημαντικό έργο της εταιρείας. Θέλουμε να φτάσουμε στο 3,5% μερίδιο αγοράς και κάνουμε τα πάντα ώστε να φτάσουμε σε αυτό το νούμερο μέσα σε λίγα χρόνια. Δεδομένου ότι η συμφωνία με την Κινεζική κυβέρνηση έγινε τον Δεκέμβριο του 2013, το έργο προχωρεί γρήγορα και σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα. Είμαστε εκεί που θέλουμε.”
Τον Ιανουάριο του 2014 άρχισαν οι εργασίες στο εργοστάσιο Wuhan (θα έχει αρχική δυναμικότητα 150.000 αυτοκίνητα) και τον Σεπτέμβριο του ίδιου έτους, θα πρώτα πρωτότυπα άρχισαν να βγαίνουν από τις γραμμές παραγωγής. Μέσα στις επόμενες εβδομάδες θα αρχίσει και η συναρμολόγηση των πρώτων κινητήρων. Το έργο μπορεί να και προχωράει γρήγορα, χάρη
“στην τεχνολογική υποστήριξη και τους ανθρώπινους πόρους της Nissan”
, δήλωσε ο Jacques Daniel. Το εργοστάσιο της Renault είναι πράγματι πανομοιότυπο με εκείνο της Nissan, η οποία ευνοείται από τη συγκέντρωση της πλατφόρμας, των εξαρτημάτων και των κινητήρων.
“Για το εργοστάσιο κινητήρων, έχουμε τα ίδια μηχανήματα, τις ίδιες ρυθμίσεις”
, είπε. Έτσι οι εργαζόμενοι εκπαιδεύονται ήδη στις γραμμές παραγωγής της Nissan.
Η Renault έχει επιβεβαιώσει την έναρξη της παραγωγής του SUV Kadjar στις αρχές του 2016, με το 80% του μοντέλου να κατασκευάζεται τοπικά. Ο κατασκευαστής σίγουρα θα απολαύσει μια θετική εικόνα για το λόγο του ότι προέρχεται από την Γαλλία.
“Δεν πρόκειται να ‘χρησιμοποιήσουμε’ τα παλαιά οχήματα, αλλά θα χρησιμοποιήσουμε την ιστορία μας θετικά. Μια εταιρεία που έχει πετύχει εδώ και 115 χρόνια, είναι μια ιερή απόδειξη. Αυτό είναι το σημάδι μιας μάρκας που έχει καταφέρει ένα ραντεβού με την ιστορία. Ανταγωνιστής μας είναι η Volkswagen, και θα πάμε για να δείξουμε οτι είμαστε μια εναλλακτική της VW.”
Στο πλαίσιο της επιβράδυνσης του ρυθμού ανάπτυξης της κινεζικής αγοράς, η δημιουργία ενός δικτύου αντιπροσώπων είναι πιο δύσκολη από ό, τι στο παρελθόν, δήλωσε ο Jacques Daniel, ο οποίος ψάχνει για τους εμπόρους
“που έχουν αποδείξει την ικανότητά τους να πωλούν.”
Η Renault είχε 102 αντιπροσώπους στα τέλη Δεκεμβρίου 2014, θα διορίσει πενήντα φέτος και προετοιμάζεται για το 2016.
“Το σχέδιο μας είναι 200 αντιπροσωπείες μέχρι τα τέλη του 2016, όταν οι ανταγωνιστές μας έχουν 1000-1500.”
Η Renault θα κατέβει στην κινεζική αρένα με τρία SUV, το νέο Kadjar στην κατηγορία C, ένα νέο SUV στην κατηγορία D και το Captur μπαίνοντας δυναμικά στην πολύ κερδοφόρα κατηγορία των SUV, αλλά θα πρέπει να πείσει τους επενδυτές, ενώ η κάλυψη των μεγάλων αστικών κέντρων γίνεται όλο και πιο ακριβή.
«Όταν θα έχουμε την πρώτη μας επιτυχία, θα έχουμε λιγότερη δυσκολία στο να έχουμε εταίρους»
, είπε κλείνοντας.