Η Groupe Renault και η Challenges Group έχουν συνδυάσει τις προσπάθειες για την ανάπτυξη υπηρεσιών σύνταξης για συνδεδεμένα, αυτόνομα αυτοκίνητα και την ανταπόκριση σε νέες ευκαιρίες για καινοτόμους τρόπους διανομής περιεχομένου.
Η Groupe Renault θα αποκτήσει το 40% του κεφαλαίου της Challenges Group, η οποία περιλαμβάνει πέντε περιοδικά: Challenges, Sciences & Avenir, La Recherche, L’Histoire και Historia.
Με την ολοκλήρωση, ο Claude Perdriel θα είναι μέτοχος πλειοψηφίας (60% των μετοχών) και θα είναι διευθύνων σύμβουλος του νέου ομίλου, ενισχύοντας την ικανότητα της Challenges Group να παράγει ποιοτικό συντακτικό περιεχόμενο.
Σήμερα, οι Γάλλοι και οι Ευρωπαίοι μετακινούνται καθημερινά περίπου δύο ώρες στο αυτοκίνητό τους. Ο Claude Perdriel και ο CEO της Renault, Carlos Ghosn, συμμερίζονται την ίδια πεποίθηση ότι με την ανάπτυξη του συνδεδεμένου μηχανοκίνητου οχήματος, οι χρήστες θα έχουν περισσότερο χρόνο να ξοδέψουν για άλλες δραστηριότητες ενώ βρίσκονται στο αυτοκίνητο. Μαζί, η Challenges Group και η Groupe Renault έχουν όλα όσα χρειάζονται για να δημιουργήσουν ένα “εργαστήριο για τη δοκιμή της καινοτομίας” για την ανάπτυξη νέου συντακτικού περιεχομένου και σχετικών τεχνολογιών.
Όταν πηγαίνουμε από μέρος σε μέρος – είτε μόνοι είτε με την οικογένεια ή τους φίλους μας – ακούμε, κοιτάζουμε και δίνουμε προσοχή στον κόσμο γύρω μας. Αυτό ισχύει ήδη για τα ταξίδια στα σημερινά αυτοκίνητα και θα είναι ακόμα πιο αληθινό στο αυτόνομο και χωρίς οδηγό αυτοκίνητο του αύριο. Κάθε άτομο, στο δικό του όχημα, θα μπορεί να επιλέγει και να αποκτά πρόσβαση σε πληροφορίες και περιεχόμενο από την ομάδα μέσων ενημέρωσης, η οποία θα είναι αποκλειστικά αφιερωμένη στις γνώσεις και τις πληροφορίες.
Στη Γαλλία, 5.000 περίπτερα εφημερίδων εξέρχονται από τις επιχειρήσεις κάθε χρόνο. Το έργο αυτό θα επιτρέψει σε εκατομμύρια οδηγούς και τους επιβάτες τους να έχουν εντελώς δωρεάν πρόσβαση σε μια επιλογή πληροφοριών και περιεχομένου υψηλής ποιότητας.
Η Groupe Renault θα αποκτήσει το μερίδιό της εν μέρει μέσω της αύξησης του κεφαλαίου που θα επιτρέψει στην Challenges Group να χρηματοδοτήσει νέα ανάπτυξη, ιδίως στον ψηφιακό τομέα και στον ταχέως αναπτυσσόμενο τομέα των δραστηριοτήτων που βασίζονται σε εκδηλώσεις.
“Το έργο αυτό είναι απόλυτα σύμφωνο με τη στρατηγική της Groupe Renault, η οποία στοχεύει να προσφέρει νέες, υψηλής ποιότητας συνδεμένες υπηρεσίες και να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών”, δήλωσε ο Carlos Ghosn, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Renault.
“Είμαστε στην ευχάριστη θέση να καλωσορίσουμε το Groupe Renault Η διαδικασία αυτή ανταποκρίνεται στη στρατηγική μας: να αναπτύξουμε τις δραστηριότητές μας όχι μόνο στον Τύπο, αλλά και στους τομείς των ψηφιακών και των εκδηλώσεων. Με την Groupe Renault, θα είμαστε σε θέση να καινοτομούμε σε μεγαλύτερο βαθμό, ώστε να προσφέρουμε υπηρεσίες και περιεχόμενο υψηλής ποιότητας σε όλους τους αναγνώστες μας “, δήλωσε ο Claude Perdriel, Διευθύνων Σύμβουλος της ομάδας προκλήσεων.