Όπως είχε επιβεβαιώσει το Renault News, η Dacia εισάγει μια νέα γενιά κινητήρων Diesel στο Duster, η οποία διαθέτει τα τελευταία συστήματα τεχνολογίας για τη μείωση των ρυπογόνων εκπομπών. Μετονομασμένοι για την περίσταση “Blue dCi”, αυτοί οι νέοι κινητήρες εγγυώνται αυξημένες επιδόσεις και βελτιστοποιημένη κατανάλωση.
Εκτός από το σύστημα “επιλεκτικής καταλυτικής αναγωγής” (SCR), οι dCi 95 και 115 λειτουργούν με νέο εναλλάκτη αέρα-νερού, υψηλότερη πίεση έγχυσης (2.000 bar) και νέες αναλογίες κιβωτίου ταχυτήτων. Αυτές οι εξελίξεις παρέχουν έτσι μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση με:
– αύξηση της ισχύος κατά 5 hp
– 30 Nm (240 Nm στις 1750 σ.α.λ.) πρόσθετης ροπής για τον Blue dCi 95
– Ταχύτερο στο 0-100 χλμ./Ώρα κερδίζοντας περισσότερο από 1 δευτερόλεπτο και στις δύο εκδόσεις
Η κατανάλωση και οι εκπομπές αυτών των δύο κινητήρων παραμένουν ελεγχόμενες σε 115g CO2 (NEDC BT) και 4.4L στον μικτό κύκλο (δεδομένα κατά τη διάρκεια της πιστοποίησης).
Ο Blue dCi θα κυκλοφορήσει σε ολόκληρη τη γκάμα της Dacia τις επόμενες εβδομάδες (συμπεριλαμβανομένου του τετρακίνητου Duster). Πρόθυμη να προτείνει την καλύτερη σχέση ποιότητας / τιμής / εξοπλισμού, το Dacia Duster Blue dCi θα αρχισει να πωλειται στη Γαλλία από τις 7 Ιουνίου 2018.
Blue dCi, το νέο όνομα των κινητήρων Diesel της Renault
Οι νέοι κινητήρες “Blue dCi” διαθέτουν τα τελευταία συστήματα τεχνολογίας για τη μείωση των ρυπογόνων εκπομπών. Βρίσκεται στη γραμμή εξάτμισης, ο καταλυτικός μετατροπέας οξείδωσης περιλαμβάνει τώρα την τεχνολογία “Selective Catalytic Reduction” (SCR). Λειτουργώντας με διάλυμα με βάση την ουρία (Adblue), αυτή η τεχνολογία εξαλείφει επίσης περισσότερες εκπομπές διοξειδίου του αζώτου (NOx) και βελτιώνει την απόδοση και την αποδοτικότητα του κινητήρα.