Ο κατάλογος των χωρών στις οποίες κυκλοφορεί το επιτυχημένο SUV της Renault έχει επεκταθεί και στην Ινδία. Με βάση την πλατφόρμα B0 του Ομίλου, το Captur σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε από μια διεθνή τεχνική ομάδα της οποίας ανατέθηκε να προτείνει ένα ευέλικτο όχημα με ειδικό πακέτο προδιαγραφών για εξοπλισμό για την ινδική αγορά. Η παραγωγή του Captur βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη στο εργοστάσιο Chennai της Ινδίας.
Τα τελευταία πέντε χρόνια, η Renault έχει λάβει σημαντικά μέτρα για να προωθήσει την ανάπτυξή της στην Ινδία με τον τρόπο που είναι τοποθετημένη σε τοπικό επίπεδο, το δίκτυο πωλήσεων και η γκάμα των μοντέλων της. Χάρη σε αυτή την τοποθέτηση, έχει αναδειχθεί ως μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες μάρκες αυτοκινήτων στην Ινδία και το λανσάρισμα του Renault Captur σηματοδοτεί μια νέα φάση σε αυτήν την ισχυρή στρατηγική προϊόντων της γαλλικής εταιρείας.
Sumit Sawhney, Διευθύνων Σύμβουλος της Renault India Operations: “Η στρατηγική μας για την ανάπτυξη εξαρτάται έντονα από την κυκλοφορία προϊόντων που εξυπηρετούν τον όγκο πωλήσεων και την επέκταση της γκάμας οχημάτων μας στην ινδική αγορά, που αντιπροσωπεύουν τις εξελισσόμενες προτιμήσεις των πελατών. Τα τελευταία χρόνια, οι πωλήσεις SUV αυξήθηκαν υπερβολικά, καθιστώντας το ταχύτερα αναπτυσσόμενο τμήμα στην Ινδία. Το Renault Captur θα ενισχύσει περαιτέρω τη θέση μας στην εξαιρετικά αναπτυσσόμενη αγορά των SUV και θα θέσει νέα σημεία αναφοράς με το μοναδικό στυλ και τα οδικά του χαρακτηριστικά”.
Μέσα σε λίγα χρόνια, η θέση της Renault στην Ινδία έχει αποκτήσει σημαντικό έδαφος σε σύντομο χρονικό διάστημα για να καταστεί πρώτη ευρωπαϊκή μάρκα της Ινδίας. Η κυκλοφορία του Renault Captur θα υποστηριχθεί με την επέκταση της κάλυψης του δικτύου. Τον Μάιο του 2011, ο αριθμός των σημείων πώλησης της Renault ανερχόταν σε μόλις 14, ωστόσο ο αριθμός τους σήμερα ξεπερνά τα 300 και είναι έτοιμο να αυξηθεί περαιτέρω πριν από το τέλος του 2017.
Image Source: Renault