Η Διεθνής Ομοσπονδία ερμήνευσε τελικά το κανονισμό για το 2015 όπως βολεύει τους τρεις κατασκευαστές, Renault, Ferrari και Honda χωρίς να υπάρξει αλλαγή στους υπάρχοντες κανονισμούς πράγμα που απαιτεί την ομόφωνη απόφαση όλων των ομάδων.
Μιλώντας σχετικά ένας εκπρόσωπος της FIA τόνισε: “Δεν αναφέρεται μέσα στους κανονισμούς, θεωρούνταν αυτονόητο ότι η μονάδα ισχύος θα έπρεπε να πιστοποιηθεί πριν τον πρώτο αγώνα. Είναι απλό αλλά δυστυχώς δεν αναγράφεται με σαφήνεια”. Από τη FIA λοιπόν ξεκαθάρισαν πως δεν υπάρχει συγκεκριμένη ημερομηνία στην οποία πρέπει να πιστοποιηθεί ο κινητήρας.
Αυτό επιτρέπει σε Renault, Ferrari και Mercedes να κάνουν αναβαθμίσεις στη μονάδα ισχύος κατά τη διάρκεια της χρονιάς καθώς έχουν ως ομολογκαρισμένη βάση την περσινή μονάδα ισχύος. Δεν επιτρέπει όμως το ίδιο στη Honda που ως νεοεισερχόμενος κατασκευαστής θα πρέπει να ομολογκάρει τη μονάδα ισχύος της μέχρι τις 28/2.
Οι περιορισμοί στην εξέλιξη των μονάδων ισχύος θεσμοθετήθηκαν ώστε να κρατηθεί το κόστος σε λογικά επίπεδα. Ferrari, Mercedes και Renault δεν μπορούσαν να κάνουν αλλαγές μέσα στο 2014 μπορούν όμως ν’ αλλάξουν το 48% των εξαρτημάτων το 2015. Το 2016 το ποσοστό αυτό θα πέσει στο 38% και κλιμακωτά θα βαίνει μειούμενο έως ώτου το 2019 θα γίνει 5%.
Αν δεν εφαρμόζονταν τα προαναφερθέντα θεωρούνταν δεδομένο πως η φετινή χρονιά θα ήταν μια επανάληψη της περσινής με τη Mercedes να κυριαρχεί εκ νέου λόγω της υπεροχής που είχε/έχει η μονάδα ισχύος της. Τώρα οι υπόλοιποι μπορούν να εξελίξουν τις μονάδες ισχύος τους και να μειώσουν τη διαφορά.