Πίσω στον Σεπτέμβριο του 2017 στο περιθώριο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, ο επικεφαλής του προγράμματος Global Access, Marc Suss της Groupe Renault, δήλωσε ότι η Dacia θα έπαιρνε σίγουρα τον “ηλεκτρικό” δρόμο τα επόμενα χρόνια. Με τη Γαλλία να απαγορεύσει την πώληση βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων μέχρι το 2040, καθώς και την παραγωγή πετρελαίου και φυσικού αερίου, η ηλεκτροκίνηση της Dacia δεν είναι ζήτημα αν, αλλά πότε.
Αλλά πρώτα, να έχετε κατά νου τι ήταν η αυτοκινητοβιομηχανία από την Ρουμανίας πριν να αναλάβει ο γάλλος γίγαντας τον έλεγχο. Επίσης αξίζει να εξεταστεί ο τεράστιος μετασχηματισμός που έκανε η Dacia με τη βοήθεια της τεχνογνωσίας της Renault. Και το μυστικό αυτής της επιτυχίας μπορεί να τεθεί σε δύο πράγματα: τη χαμηλού κόστους στρατηγική τιμολόγησης και την τεράστια “θάλασσα” ανταλλακτικών της Renault από μοντέλα παλιάς γενιάς.
Αφού υπενθυμίσαμε τον τρόπο με τον οποίο η Dacia έγινε αυτό που είναι σήμερα, μια νέα έκθεση σχετικά με το ηλεκτρισμένο μέλλον της μάρκας κάνει το γύρο του διαδικτύου. Η ιστοσελίδα Soy Motor είχε συνομιλίες με τον Hakim Boutehra, διευθυντή της Renault Commercial Romanie, και με την αντανάκλαση της Suss, κατέστησε σαφές τι βρίσκεται σε εξέλιξη.
«Η ηλεκτροκίνηση είναι η μελλοντική πορεία τα επόμενα χρόνια», δήλωσε ο Boutehra στην ισπανική ιστοσελίδα. Η Soy Motor τονίζει επίσης ότι “σύντομα θα ανοίξει μια θέση προσβάσιμων ηλεκτρικών αυτοκινήτων”, και η Dacia είναι η πιο σχετική αυτοκινητοβιομηχανία χαμηλού κόστους στην Ευρώπη, δεν μπορεί να αφήσει αυτή την ευκαιρία στον ανταγωνισμό. Τα στοιχεία της δημοσίευσης αναφέρουν επίσης ότι το ηλεκτρικό όχημα θα είναι έτοιμο σε τρία χρόνια, με τιμή εκκίνησης να είναι «μικρότερη από €15.000».