- Η Renault λανσάρει ένα νέο βενζινοκινητήρα που αναπτύχθηκε από κοινού ως μέρος της συνεργασίας της Συμμαχίας με τη Daimler
- Η ευχαρίστηση οδήγησης βελτιώθηκε σημαντικά, μειώνοντας παράλληλα την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2
- Ο νέος βενζινοκινητήρας είναι ήδη διαθέσιμος για το Scénic και το Grand Scénic με δυνατότητα επιλογής τριών επιπέδων ισχύος: Energy TCe 115 με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, Energy TCe 140 και Energy TCe 160 με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων EDC
- Ο νέος κινητήρας θα εισαχθεί προοδευτικά σε άλλα μοντέλα της Renault το 2018
Όπως διαβάσατε προ ημερών πρώτοι εδώ στο Renault News αναφέραμε το λανσάρισμα του νέου 1.3 Tce (διαβάστε περισσότερα). Η Renault επίσημα σήμερα παρουσίασε τον νέο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1.3 άμεσης έγχυσης που αναπτύχθηκε από τη Συμμαχία Renault-Nissan και τη Daimler. Τα Scenic και Grand Scénic θα είναι τα πρώτα μοντέλα Renault που θα λάβουν το νέο μηχανικό σύνολο από το 2018. Αυτός ο νέος κινητήρας προσφέρει σημαντική βελτίωση στην οδηγική απόλαυση με καλύτερη ροπή στις χαμηλές στροφές και μεγαλύτερη και σταθερή διαθεσιμότητα στις υψηλές στροφές, και εκπομπές CO2.
“Η νέα μας βενζινοκινητη κινητήρια μονάδα ενσωματώνει όλη την τεχνογνωσία των μηχανικών της Groupe Renault, της Συμμαχίας και του συνεργάτη μας Daimler. Ανταποκρίνεται στα πρότυπα ποιότητας τόσο της Συμμαχίας όσο και της Daimler, με περισσότερες από 40.000 ώρες δοκιμών. Σε σύγκριση με τον Energy TCe 130, ο νέος Energy TCe 140 προσφέρει επιπλέον μέγιστη ροπή 35Nm, η οποία είναι διαθέσιμη σε μια ευρύτερη ζώνη στροφών, από 1.500rpm έως 3.500rpm “, δήλωσε ο Philippe Brunet, Alliance Global VP – Powertrain & Electric Vehicles.
Αυτό το νέο μπλοκ βενζινοκινητήρα, σε συνδυασμό με τα μηχανικά κιβώτια ταχυτήτων και τα αυτόματα κιβώτια EDC με διπλό συμπλέκτη, διατίθεται σε μια ποικιλία ισχύος από 115 hp έως 160 hp. Ενσωματώνει πολλές πρόσφατες καινοτομίες που αναπτύχθηκαν από την Συμμαχια, συμπεριλαμβανομένης της επίστρωσης Bore Spray Coating, μιας τεχνολογίας επίστρωσης κυλίνδρων από τον κινητήρα του Nissan GT-R, η οποία βελτιώνει την απόδοση, μειώνοντας την τριβή και βελτιστοποιώντας τη μεταφορά θερμότητας. Άλλες τεχνολογίες βελτιώνουν την οδηγική απόλαυση και μειώνουν την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2: η πίεση της άμεσης έγχυσης καυσίμου αυξήθηκε κατά 250 bar και ένας συγκεκριμένος σχεδιασμός του θαλάμου καύσης βελτιστοποιεί το μίγμα καυσίμου/αέρα. Επιπλέον, η τεχνολογία «εκκεντροφόρου διπλού μεταβλητού χρονισμού» ελέγχει τις βαλβίδες εισαγωγής και εξαγωγής ανάλογα με τα φορτία του κινητήρα. Το αποτέλεσμα είναι μεγαλύτερη ροπή στις χαμηλές στροφές και πιο γραμμική ροπή που διατίθεται γραμμικά σε υψηλές στροφές, για σημαντικό όφελος από την άποψη της άνεσης οδήγησης με καλύτερη απόκριση.