Το Grand Prix της Ισπανίας, αυτό το Σαββατοκύριακο σηματοδοτεί την επανέναρξη του παγκοσμίου πρωταθλήματος GP2 Series, ο προθάλαμος της Formula 1. Τεχνικός εταίρος από το ντεμπούτο του πρωταθληματος το 2005 μέχρι το 2011, η Renault έκανε φέτος την επιστροφή της ως χορηγός του Oliver Rowland, μέλος του Renault Sport Academy. Οι Nicholas Latifi και Sergey Sirotkin υποστηρίζονται επίσης από την Renault, η παρουσία των οποίων είναι επίκαιρη στο GP3.
Με ισχυρή οπτική παρουσία στην ομάδα της MP Motorsport
Η εμφάνιση της Renault στο GP2 τώρα διαφέρει από ότι στα τέλη της δεκαετίας του 2000. Η Renault εμφανιζόταν σε αφθονία σε όλα τα μονοθέσια από το 2005 έως το 2011, με τον Γάλλο κατασκευαστή αυτή την φορά να επικεντρώνεται σε ένα αυτοκίνητο, αυτό του Oliver Rowland (# 22), οδηγού της ομάδας MP Motorsport.
Ωστόσο, τα μονοθέσια του Nicholas Latifi (DAMS) και Sergey Sirotkin (ART) δεν απολαμβάνουν την οπτική παρουσία της Renault. Και αυτό γιατί η Renault πλέον δεν είναι τεχνικός εταίρος του πρωταθληματος. Να θυμίσουμε ότι το μονοθέσιο του GP3 αναπτύχθηκε από την Dallara τροφοδοτείται από ένα V8 της Mecachrome και φορά ελαστικά της Pirelli.
Η Renault επίσης παρούσα στο GP3
Λόγω της δέσμευσης του Jack Aitken και Kevin Joerg, μέλη της Αθλητικής Ακαδημίας Renault, η Renault εμφανίζεται επίσης σε αφθονία στο μονοθέσιο του Βρετανού και του Ελβετου. Όπως και στο GP2 Series, το μονοθέσιο που χρησιμοποιείται αναπτύχθηκε από την Dallara, τροφοδοτείται από ένα κινητήρα της Mecachrome – V6 – ενώ η Pirelli παρέχει τα ελαστικά. Πέρυσι, ο Esteban Ocón δοκιμαστής για φέτος της Renault Sport Formula one team, στέφθηκε πρωταθλητής του GP3.