Η έλλειψη νέων μοντέλων φέτος επηρεάζει δυσμενώς τις πωλήσεις αυτοκινήτων της Renault Samsung στην αγορά της Νότιας Κορέας.
Η μείωση της ζήτησης καθιστά απίθανο ότι η εταιρεία θα εκπληρώσει τους αντίστοιχους στόχους πωλήσεων για το 2017 και είναι επιτακτική ανάγκη να ξεκινήσει επιθετικές εκστρατείες μάρκετινγκ για να αντλήσει αγοραστές, ανέφεραν πηγές.
Η Renault Samsung, ο τοπικός βραχίονας της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας Renault, που ξεκίνησε το έτος θετικά με σταθερές πωλήσεις του μεσαίου μεγέθους sedan SM6 (Talisman) και του SUV QM6 (Koleos), ανακοίνωσε πωλήσεις που ξεπέρασαν τις 10.000 μονάδες το Μάρτιο.
Η εταιρεία, ωστόσο, άρχισε να χάνει με την εκτόξευση του facelifted Sonata sedan από την αντίπαλη Hyundai, με την εταιρεία να παίρνει περαιτέρω χτυπήματα με τις εισαγωγές του Kona SUV και Stonic crossover. Το Kona και το Stonic ανταγωνίζονται άμεσα με το δημοφιλές μικρό crossover QM3 (Captur).
Οι πηγές της αγοράς πρόσθεσαν ότι η καθυστέρηση στην εισαγωγή του Clio βλάπτει την ικανότητα του κατασκευαστή.
Η Renault Samsung δήλωσε ότι το Clio, το οποίο πούλησε πάνω από 13 εκατομμύρια οχήματα παγκοσμίως, θα πρέπει να φτάσει στην τοπική αγορά το 2018.