Renault News
MotorsportsRenault SportVideoWSRΕιδήσεις

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η ανάπτυξη του Renault Sport RS 01 [New Photos/Video]

Συνδυάζοντας το ταλέντο της ομάδας σχεδιασμού της Renault με την τεχνογνωσία των ανθρώπων του εργοστάσιου της Renault Sport, το Renault Sport RS 01 ενσωματώνει το νέο πρόσωπο του World Series της Renault. Ξεκίνησε στα τέλη του 2013, το πρότζεκτ RTC15 είναι πλέον πραγματικότητα, έτοιμο για το ντεμπούτο του τώρα που έφτασε στο τέλος του προγράμματος έντονης ανάπτυξης του.

Τον περασμένο Ιούνιο, η Renault Sport Technologies παρουσίασε μέρος του σχεδιασμού του μελλοντικού αγωνιστικού αυτοκινήτου της. Στις 27 Αυγούστου στη Μόσχα, το κοινό ανακάλυψε το Renault Sport RS 01, ένα όχημα με θεαματικό στυλ και εξαιρετικές επιδόσεις.

Την ίδια στιγμή, οι άνθρωποι της Renault Sport Technologies και οι συνεργάτες τους διεξήγαγαν την πρώτη φάση ενός διαρκούς προγράμματος ανάπτυξης: το shakedown του Renault Sport RS 01 έγινε στο Autodromo di Franciacorta.

Ξεκινώντας από το Circuito de la Comunidad Valenciana Ricardo Tormo με την ολοκληρώσει να γίνεται στο Autodromo di Vallelunga, η εξέλιξη οδήγησε το αστέρι του Renault Sport Trophy σε πίστες όπως το Circuito de Catalunya της Βαρκελώνης, l’Autodromo di Monza, Circuito de Jerez, Motorland Aragón και Circuito de Navarra.

Κατά τη διάρκεια των 17 ημερών δοκιμών, το Renault Sport R.S. 01 έκανε στο σύνολο 7.475 χιλιόμετρα σε όλες τις συνθήκες. Οι ποικιλοι οδηγοί πήραν μέρος στην ανάπτυξη πίσω από το τιμόνι της δημιουργίας της Renault Sport. Μεταξύ αυτών ήταν ο Alexandre Premat, Andy Soucek, Άλμπερτ Κόστα, Mirko Bortolotti, Dimitri Enjalbert, Anthony Beltoise, Nick Castburg, Renaud Kuppens, και Laurent Hurgon, καθώς και οι οδηγοί από τον κόσμο των αγώνων αντοχής και της Formula 1.

Τα αποτελέσματα αυτής της σκληρής δουλειάς γρήγορα απέδωσαν καρπούς, διότι όλοι οι αναπτυξιακοί στόχοι επιτεύχθηκαν ακόμη και ξεπεράστηκαν. Μακριά από αυτό η Renault Sport μελετά τρόπους για τη μείωση της εμπρός φθοράς των φρένων με στόχο τη διασφάλιση των οδηγών ώστε να χρειάζονται μόλις ένα σετ φρένων ανά σεζόν.

Μερικοί χρόνοι που έγραψε σε δοκιμές το R.S. 01 είναι οι έξης: Βαλένθια (1: 28.8), Βαρκελώνη (1: 43.9), Motorland (1: 53.7) και Vallelunga (1: 30.6). Ένα επίπεδο απόδοσης μεταξύ του DTM και των καλύτερων GT3s, τον στόχο της Renault Sport από την έναρξη του πρότζεκτ.

Οι οδηγοί που συμμετείχαν στην αναπτυξιακή διαδικασία, χαιρέτισαν την ευκολία χειρισμού του Renault Sport RS 01. Επαίνεσαν τη σταθερότητά του, το αντιδραστικό σύστημα διεύθυνσης και το υψηλό επίπεδο της κάθετης δύναμης, το οποίο τους έδωσε γρήγορα εμπιστοσύνη και αυτοπεποίθηση. Εκτός από αυτά, πρόσθεσαν ένα πολύ ισχυρό και εύκολο σύστημα πέδησης με ABS, την δυνατότητα ρύθμισης του τιμονιού, τον κινητήρα που δίνει μια μεγάλη ροπή, καθώς και το ελάχιστο degradation των ελαστικών της Michelin.

Αμέσως μετά την τελευταία περίοδο δοκιμών στην πίστα της Vallelunga στο τέλος του Δεκεμβρίου, η συναρμολόγηση των αυτοκινήτων των πελατών άρχισε. Οι πρώτες παραδόσεις στις ομάδες θα πραγματοποιηθούν τον Μάρτιο πριν από τον πρώτο αγώνα στο Spa-Francorchamps στο πλαίσιο του World Series της Renault.

«Είμαστε απόλυτα ικανοποιημένοι με όλες τις εργασίες που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης του Renault Sport RS 01 », είπε ο Christophe Chapelain Τεχνικού Διευθυντή της Renault Sport Technologies. «Έχουμε ακόμη δουλειά να κάνουμε για τα φρένα, προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος του ένα σετ δίσκων ανά έτος, ακόμη και αν η αποτελεσματικότητα και η αντοχή τους εντυπωσίασαν όλους τους οδηγούς. Είναι χάρη στις προσπάθειες των ανθρώπων μας και των εταίρων μας, επειδή έχουμε υπερβεί τους εαυτούς μας από όλες τις απόψεις, προκειμένου τα Renault Sport RS 01 να έχουν λειτουργικό κόστος για να είναι πολύ ανταγωνιστικά στην αγορά. “

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου & cookies