Είναι οι πρώτες κατασκοπευτικές φωτογραφίες της νέας γενιάς Renault Zoe, η οποία μόλις πιάστηκε σε δοκιμές σε δημόσιο δρόμο. Το ηλεκτρικό μοντέλο της γαλλικής μάρκας ξεκίνησε τις δοκιμές του με ένα εντελώς καμουφλαρισμένο πρωτότυπο, το οποίο υποδηλώνει μια εντελώς νέα γενιά, με πιο ελκυστικό σχεδιασμό αλλά διατηρώντας την χαρακτηριστική του σχεδίαση.
Έφτασε στην αγορά πριν από έξι χρόνια ο Γάλλος κατασκευαστής θα ανανεωσει το ηλεκτρικό αυτοκίνητο για να διατηρήσει την ζήτηση. Το Renault Zoe ήταν ένα από τα πρώτα μοντέλα της εταιρίας που προσφέρεται με τη στρατηγική ZE (“Zero Emissions”) ως ένα 100% ηλεκτρικό όχημα χωρίς άλλες εναλλακτικές επιλογές.
Σήμερα, βλέπουμε τις πρώτες κατασκοπευτικές φωτογραφίες του ZOE ΙΙ στις αρχές των δοκιμών μιας νέας γενιάς και όχι ενός απλού facelift, όπως επεσήμαναν μερικές αναφορές και οι εκπρόσωποι της μάρκας όσοι επιβεβαίωσαν αυτό το γεγονός, επισημαίνοντας ότι ” Δεν θα είναι ένα Zoe II αλλά ένα νέο Zoe “, όταν τον περασμένο Ιούνιο ανακοίνωσαν την διακοπή παραγωγής του στο γαλλικό εργοστάσιο Flins για να προσαρμόσουν τη γραμμή συναρμολόγησης σε αυτό το νέο μοντέλο.
Εντελώς καμουφλαρισμένο δεν αφήνει σχεδόν καθόλου λεπτομέρειες στη θέα, μπορούμε να δούμε ότι η Renault θα ποντάρει στα ίδια στρογγυλεμένα σχήματα του τρέχοντος μοντέλου, αν και οι αναλογίες του θα αλλάξουν ελαφρώς, πράγμα που σημαίνει ότι οι διαστάσεις θα διαφέρουν προς τα πάνω αλλά μόνο σε λίγα χιλιοστά δίνοντας περισσότερο χώρο στο εσωτερικό.
Εν μέρει, είναι επίσης μία από τις συνέπειες της χρήσης μιας πολύ βελτιωμένης αρχιτεκτονικής σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Θα χρησιμοποιήσει μια παραλλαγή της πλατφόρμας της Συμμαχίας, της CMF-EV, η οποία έχει όλη την μπαταρία κάτω από το δάπεδο της καμπίνας, καθώς και μπορεί να τοποθετήσει πιο ισχυρούς ηλεκτρικούς κινητήρες.
Τεχνικά, δεν είναι γνωστή η διαμόρφωση που θα χρησιμοποιήσει η Renault σε αυτό το μοντέλο, αλλά φαίνεται ότι ο κατασκευαστής προτίθεται να διατηρήσει τη θέση του ως οχήματος πόλης, πράγμα που σημαίνει ότι θα μπορούσε να διατηρήσει τα ίδια στοιχεία αυτονομίας με το σημερινό μοντέλο – μεταξύ 250 και 300 χιλιόμετρα- ή να προσφέρουν μπαταρία μεγαλύτερης ισχύος δανεισμένη από το Leaf της Nissan.
Μεταξύ των καινοτομιών αναμένεται επίσης ότι το νέο Zoe να κάνει χρήση των ίδιων νέων τεχνολογιών που θα δουμε στο νέο Clio 5 και το Captur 2, συμπεριλαμβανομένων λειτουργιών αυτόνομου επιπέδου οδήγησης 2, εκτιμώντας ότι θα πρέπει να το περιμένουμε μέχρι το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης αποκαλύπτοντας και φθάνοντας στους πελάτες στο τέλος του έτους.
Αναμένεται ότι η παραγωγή της νέας γενιας Renault Zoe θα ξεκινήσει στα μέσα του 2019, αν και η εμπορευματοποίησή του θα ξεκινήσει αρκετούς μήνες αργότερα, περιμένοντας μέχρι το 2020 να δουμε τις πρώτες μονάδες στους αντιπροσωπους.
Φωτογραφίες: motor.es