Οι πωλήσεις του αυξήθηκαν κατά 30% κατά το πρώτο εξάμηνο. Η κυκλοφορία του νέου Dacia Duster ήταν ένα από τα πιο σημαντικά γεγονότα για τον όμιλο Renault αυτή τη χρονιά.
Ξεκίνησε στην Ευρώπη στις αρχές του έτους, το νέο Dacia Duster βρήκε το ακροατήριό του. Το νέο SUV, μπεστ σέλερ του ομίλου Renault από την κυκλοφορία του το 2010, πώλησε 25.614 μονάδες το πρώτο εξάμηνο του 2018 στη Γαλλία, αυξημένο κατά 27% με την ίδια περίοδο του έτους. ‘πέρυσι.
Προηγμένη τεχνολογία σε μειωμένη τιμή
Σύμφωνα με πληροφορίες, με βάση το παλιό μοντέλο (που εξακολουθεί να πωλείται σε ορισμένες χώρες), τα προσωρινά στοιχεία πωλήσεων της Duster στον κόσμο (με τη μάρκα Dacia) φθάνουν τα 116.400 (εκ των οποίων τα 77.400 για το νέο μοντέλο), αντιπροσωπεύοντας αύξηση σχεδόν 30%.
Η Renault κατάφερε να καταστήσει τη Dacia το μοναδικό εμπορικό σήμα που προσφέρει προηγμένη τεχνολογία σε μειωμένη τιμή
Ένα ακόμα πιο αξιοσημείωτο αποτέλεσμα είναι ότι το παλιό μοντέλο, ακόμα και στο τέλος της ζωής του, εξακολουθούσε να πωλεί καλά πέρυσι. “Η Renault έχει καταφέρει να καταστήσει τη Dacia το μοναδικό εμπορικό σήμα που προσφέρει προηγμένη τεχνολογία σε μειωμένη τιμή: μια θέση που παραμένει ασυναγώνιστη”, λέει ο Xavier Caroën, αναλυτής του Bryan Garnier. Σχεδιασμένο σύμφωνα με τις συνταγές που έκαναν την επιτυχία της Dacia (οχήματα με “βασικό στοιχείο το χαμηλότερο κόστος”), αυτό το αστικό 4×4, με μαχητική εμφάνιση, έχει πουλήσει πάνω από ένα εκατομμύριο μονάδες με το εμπορικό σήμα της Dacia από την κυκλοφορία του.
Υψηλή κερδοφορία
Αυτή η καλή απόδοση ήταν ακόμα πιο σημαντική για τη Renault, καθώς αυτό το νέο Duster είναι το μοναδικό μεγάλο γεγονός του ομίλου φέτος: οι αντικαταστάσεις των σημερινών Renault Clio, Dacia Sandero και Dacia Logan δεν αναμένονται πριν από το 2019 ή ακόμα το 2020. Επιπλέον, παρά το σφιχτό του κόστος (λιγότερο από 12.000 ευρώ (Γαλλία) για το entry-level, η ίδια τιμή με το παλιό μοντέλο παρά τις σημαντικές βελτιώσεις), το νέο Duster θα πρέπει να παραμείνει ένα από τα πιο κερδοφόρα οχήματα του Ομίλου.
“Εκτιμάμε το περιθώριο από 10 έως 15%”, λέει ο Xavier Caroen.
Και αυτό, ειδικά δεδομένου ότι το Duster πωλείται επίσης σε ορισμένες χώρες (Ινδία, Ρωσία, Νότια Αμερική …) κάτω από το εμπορικό σήμα της Renault: συνολικά, έχει σχεδόν 144.000 τους πρώτους πέντε μήνες του 2018. Το 2017, το Duster ήταν στο Νο5 των πωλήσεων του ομίλου (πίσω από τα Sandero, Clio, Logan και Megane), με 324.000 πωλήσεις.
Source: lesechos.fr