Μετά από ένα ήπιο facelift το περασμένο έτος, το 5-θυρο Sandero μεταβαίνει τώρα σε μια νέα γενιά.
Σύμφωνα με το γερμανικό περιοδικό Auto Bild, αυτό θα φτάσει γύρω στα μέσα του 2019. Δεν έχουμε δει ακόμα πρωτότυπα, γεγονός που καθιστά τη φήμη τόσο πιο συναρπαστική.
Τι είναι αυτή η νέα πλατφόρμα για την οποία ακούμε; Όλα τα μοντέλα της Dacia βασίζονται κατά κάποιο τρόπο στην πλατφόρμα κατασκευής B0, που προέρχεται από το Clio 2. Μέχρι το 2019, τόσο το Sandero όσο και το sedan Logan θα πρέπει να μεταβούν στην πλατφόρμα CMF-B της Renault-Nissan.
Το εργοστάσιο Mioveni της Dacia στην Ρουμανία δήλωσε πριν από ένα μήνα ότι θα ήταν έτοιμο να μεταβεί στην πλατφόρμα CMF μέχρι το 2020. Έτσι, έχουμε ένα πρόγραμμα … σε γενικές γραμμές.
Σύμφωνα με το γερμανικό περιοδικό, το Sandero θα προσφερθεί με έκδοση 75 ίππων του κινητήρα 1 λίτρου και με έναν turbo 0.9 λίτρων 95 ίππων, λίγο περισσότερο από το τρέχον μοντέλο. Θα συμπεριληφθεί επίσης ένας πετρελαιοκινητήρας 1,5 λίτρων με 95 ίππους.
Η έκδοση Stepway, η οποία στις περισσότερες αγορές κυριαρχεί στις πωλήσεις, θα εξακολουθήσει να προσφέρεται. Ωστόσο, θα εξακολουθεί να μην έχει έκδοση 4χ4, καθώς πρόκειται μόνο για εξέλιξη του αμαξώματος και της απόστασης από το έδαφος.
Το γερμανικό δημοσίευμα αναφέρει επίσης ότι το Sandero 3 θα έχει μήκος περίπου 4,1 μέτρων, γεγονός που θα το έκανε ελαφρώς μεγαλύτερο από το σημερινό μοντέλο. Όμως, όλα τα superminis γίνονται μάρτυρες μιας ώθησης ανάπτυξης τώρα.
Οι τιμές στη Γερμανία θα ξεκινούν από 6,990 ευρώ, οπότε το Sandero 2019 θα εξακολουθεί να είναι ένας από τους πιο οικονομικούς τρόπους απόκτησης νέου αυτοκίνητου.
Διαβάστε επίσης: