Νέα στρατηγική βρίσκεται στα σκαριά από την γαλλική εταιρεία. O Laurens van der Acker, υπεύθυνος σχεδιασμού του Groupe Renault εξηγεί πως με μια νέα σειρά μοντέλων, στα οποία δεν θα περιλαμβάνονται τα μοντέλα της Dacia, εκτός από το Duster θα πορευτεί εκτός Ευρωπαϊκής αγοράς. Η πρόθεση του επικεφαλής σχεδιασμού είναι ότι κάθε εμπορικό σήμα θα πωλεί τα δικά του μοντέλα, γεγονός που θα αυξήσει τη εικόνα της Renault και θα την ανεβάσει επίπεδο.
Ο Laurens van den Acker, έχει νέες και φιλόδοξες ιδέες για τη γαλλική μάρκα. Ο επικεφαλής του σχεδιαστικού τμήματος έχει την ευκαιρία να αναπτύξει την εικόνα των νέων μοντέλων της εταιρίας, αλλά και να αναπτύξει μια νέα στρατηγική η οποία, κατ ‘αρχήν, θα επηρεάσει μόνο τη Renault και τη Dacia.
Οι προθέσεις θέλουν την γαλλική μάρκα να ανεβαίνει επίπεδο. Μην εκπλαγείτε να διαβάσετε ή να ακούσετε ότι η Renault σκοπεύει να θεωρηθεί κορυφαίο εμπορικό σήμα, ένας στόχος που είναι περισσότερο από φιλόδοξος σήμερα μόνο εφικτός στους Γερμανούς που όλοι γνωρίζουμε και αυτό που επιδιώκει και η γαλλική DS με μια νέα γκάμα προϊόντων, στην Renault πιστεύουν επίσης ότι μπορούν να είναι άλλη μια εναλλακτική λύση.
Και αυτό περνάει από μια νέα στρατηγική που κατευθύνεται από τον van den Acker, με ένα πρώτο βήμα: να σταματήσουν να πωλούν μοντέλα Dacia στις διάφορες αγορές του κόσμου με τα σήματα της Renault, ειδικά στις αποκαλούμενες αναδυόμενες αγορές όπως η Ρωσία , η Νότια Αμερική και η Νότια Αφρική, όπου μοντέλα όπως το Logan ή το Duster δεν διατίθενται στο εμπόριο υπό τη ρουμανική μάρκα.
Η Renault βάζει τέλος στα Dacia που πωλούνται ως Renault σε αναδυόμενες αγορές
Αυτή η πρωτοβουλία που προωθήθηκε από τον επικεφαλής του σχεδιασμού ανακοινώθηκε στην Μόσχα εκμεταλλευόμενη την παρουσίαση του νέου Renault Arkana, του πρώτου SUV με εμφάνιση coupe και με ανώτερη ποιότητα από τα μοντέλα της Dacia, μια στρατηγική που έχει πάρει το πράσινο φως από τον Carlos Ghosn και θα αυξηθεί προοδευτικά.
Ο Laurens van der Acker είχε δηλώσει στην ρωσική έκθεση ότι “Ο στόχος μου είναι να έχουμε μια παγκόσμια γκάμα οχηματων της Renault, και ορισμένα μοντέλα που προέρχονται από την Dacia, θέλω να σταματήσουν”. Ο Van der Acker ανέφερε επίσης ότι τα Logan και Sandero θα αντικατασταθούν από εντελώς νέα μοντέλα, τα οποία θα συνεχίσουν να πωλούνται στην Ευρώπη ως Dacia, παρόλο που το Duster θα μπορούσε να είναι “η μοναδική εξαίρεση στη γκάμα της Renault”, δεδομένου ότι είναι ένα από τα τα μοντέλα που έχουν εξαιρετικές πωλήσεις.
Παγκόσμια πρεμιέρα: Το Renault ARKANA παρουσιάστηκε στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Μόσχας 2018
Το Arkana θα μπορούσε να φθάσει στην Ευρώπη, αλλά δεν έχει αποφασιστεί από τη γαλλική μάρκα. Το πρόβλημα? Οι δοκιμές ασφάλειας του EuroNCAP
Τα δύο μοντέλα (Duster – Arkana) μοιράζονται τη πλατφόρμα B0 της Renault/Dacia, αν και στην περίπτωση του Arlana είναι πιο εξελιγμένη ώστε να προσελκύσει καλύτερα τους αγοραστές, για παράδειγμα, της Ρωσίας.
Το πρώτο SUV coupe της γαλλικής εταιρείας θα φτάσει επίσης σε αγορές όπως η Λατινική Αμερική, η Κίνα και η Νότια Κορέα, καταρχήν, με παραγωγή μόνο στη Μόσχα και στο μέλλον στις ασιατικές χώρες. Ωστόσο, ο ελκυστικός σχεδιασμός του έχει προσελκύσει την προσοχή των Ευρωπαίων.
Από την άποψη αυτή, ο κ. Van den Acker επεσήμανε ότι «οι πωλήσεις στην Ευρώπη είναι επίσης μια δυνατότητα, αν και δεν έχει αποφασιστεί τίποτα αυτή τη στιγμή», δίνοντας την ευκαιρία σε πελάτες στην Ευρωπαϊκή αγορά να έχουν ένα μοντέλο με ένα ιδιαίτερα σπορ σχεδιασμό και μια εσωτερική ποιότητα πιο εξελιγμένη από αυτή της Dacia, παρά το γεγονός ότι κατασκευάστηκε σε πλατφόρμα χαμηλότερου κόστους.
Και εδώ μπορούμε να πούμε ότι υπάρχει το πρόβλημα ότι η απόφαση να έρθει στην Ευρώπη εξακολουθεί να εκκρεμεί. Το SUV coupe έχει 55% από τα τμήματα του σασί εντελώς καινούργια σε σύγκριση με το Kaptur, την ρωσική έκδοση του Ευρωπαϊκού Captur, οπότε ο υπεύθυνος της γαλλικής εταιρείας θεωρεί ότι το Arkana χρησιμοποιεί μια ενημερωμένη έκδοση της πλατφόρμας B0, έτσι μπορεί να ξεπεράσει τα Ευρωπαϊκά πρότυπα συγκρούσεων EuroNCAP.
(motor.es)