Η Mercedes-Benz έχει επεκτείνει την τέταρτη γενιά της οικογένειας A-Class με την εισαγωγή της A180d.
Το μοντέλο τροφοδοτείται από έναν υπερτροφοδοτούμενο πετρελαιοκινητήρα 1,5 λίτρων (1,461cc), που κατασκευάζεται από τη Renault, και είναι ουσιαστικά η ίδια μονάδα που χρησιμοποιείται και στην γκάμα της Dacia.
Έρχεται με ελαφριά μεγαλύτερη ισχύ 116hp και ροπή 260Nm στους εμπρός τροχούς, μέσω ενός επτατάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Αυτό είναι 16hp και ροπή 20Nm περισσότερο από ότι σε ένα Dacia Duster dCi 110.
Η Mercedes-Benz υποστηρίζει ότι η A180d χρειάζεται 10,5 δευτερόλεπτα για επιτάχυνση 0-100 χλμ / ώρα και έχει μέγιστη ταχύτητα 202 χλμ. / Ώρα. Σε αυτή τη γεύση, η Α-Class καίει κατά μέσο όρο 4.1-4.5 l / 100 km και εκπέμπει μεταξύ 108 και 118 g / km CO2.
Εκτός από την εκπλήρωση του προτύπου εκπομπών Euro 6d-TEMP A, πιο ισχυρό από τη μονάδα που χρησιμοποιείται στην προηγούμενη γενιά A-Class, αυτός ο κινητήρας είναι επίσης καθαρότερος και πιο αθόρυβος – η αυτοκινητοβιομηχανία δηλώνει ότι έρχεται με έναν καταλύτη SCR τεχνολογίας AdBlue.
Διαβάστε επισης: Η Renault προετοιμάζει μια “χιονοστιβάδα” νέων χαρακτηριστικών στους κινητήρες της για το 2018
Το νέο Mercedes-Benz A180d ακολουθεί την εισαγωγή δύο άλλων πετρελαιοκινητήρων: του τετρακύλινδρου OM 654 στην E-Class και του εξακύλινδρου OM 656 στην S-Class. Αυτό στέλνει ένα σαφές μήνυμα ότι η γερμανική μάρκα αυτοκινήτων δεν θα μειώσει την προσφορά της σε κινητήρες diesel οποιαδήποτε στιγμή σύντομα.