Ο επικεφαλής της Renault-Nissan Alliance λέει ότι οι μάρκες που εμπίπτουν στην Συμμαχία θα παραμείνουν αυτόνομες και ότι είναι σημαντικό οι εταιρείες να έχουν μοναδικά σημεία πώλησης για να προσελκύσουν διάφορους αγοραστές.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Renault-Nissan Alliance, Carlos Ghosn, δήλωσε αυτή την εβδομάδα ότι ενώ η Συμμαχία προσπαθεί να χρησιμοποιήσει την εργαλειοθήκη από όλες τις μάρκες της, είναι ζωτικής σημασίας για τη Renault, τη Nissan και τη Mitsubishi να παραμείνουν αυτόνομες.
“Κάθε μάρκα είναι απόλυτα αυτόνομη”, δήλωσε ο Ghosn. “Αυτό είναι κάτι πολύ σημαντικό να καταλάβουμε. Η Renault έχει τη δική της στρατηγική, τη στρατηγική για τα προϊόντα της. Η Mitsubishi έχει τη δική της στρατηγική προϊόντων. Η Nissan έχει τη δική της στρατηγική προϊόντων.
“Η εναρμόνιση που υπάρχει διασφαλίζει ότι όταν αναπτύσσετε τεχνολογία και αναπτύσσονται πλατφόρμες, δεν σπαταλάμε πόρους: προσπαθούμε να τυποποιήσουμε τις τεχνολογίες για να βεβαιωθούμε ότι τα εμπορικά σήματα πρόκειται να αξιοποιήσουν στο έπακρο αυτές τις τεχνολογίες ,” είπε.
Η ανταλλαγή ανταλλακτικών και πλατφορμών είναι κάτι που έχουμε ακούσει πολλή τα τελευταία χρόνια, ιδιαίτερα σε ομίλους όπως ο όμιλος Volkswagen. Και η Renault-Nissan Alliance πρόκειται να κάνει αυτό το είδος κοινής χρήσης και στο μέλλον.
“Επιδιώκουμε όσο το δυνατόν περισσότερο την ανάπτυξη της τεχνολογίας των αγορών, την προηγμένη τεχνολογία, τις πλατφόρμες, τους κινητήρες: αυτά είναι πράγματα που γνωρίζουμε, αλλά στη συνέχεια δίνουμε στους κατασκευαστές την ευθύνη να εισέλθουν στην αγορά, καθορίζοντας το μάρκετινγκ, καθορίζοντας την ταυτότητα της μάρκας, δήλωσε ο Ghosn.
Και όταν εξετάζουμε την ευρύτερη εικόνα φαίνεται ότι υπάρχουν κάποιες συνέργειες που θα μπορούσαν να γίνουν όπως στις Mitsubishi και Nissan: για παράδειγμα, να μοιράζονται επιβατικά αυτοκίνητα (ίσως με τις πλατφόρμες και τους κινητήρες της Renault) και εξετάζοντας τι μπορεί να γίνει με τα μεγαλύτερα SUV σε κάθε κατηγορία. Έχει ήδη ξεκινήσει, με τη Nissan και τη Renault να μοιράζονται μικρά SUV οπως τα Qashqai και Kadjar, καθώς και το X-Trail και το Koleos.
Αλλά ο Ghosn ανέφερε ότι δεν θα εμποδίσει τα μεμονωμένα εμπορικά σήματα να επιδιώξουν τα ποικίλα συμφέροντά τους.
«Δεν είμαστε μία εταιρεία – είμαστε διαφορετικές εταιρείες. Προσπαθούμε να οικοδομήσουμε συνέργειες όπου δεν έχει σημασία για τον καταναλωτή. Δεν νοιάζεστε από πού προέρχεται το κιβώτιο ταχυτήτων και ποιος κατασκεύασε το κιβώτιο ταχυτήτων σας – οι άνθρωποι συνήθως δεν ενδιαφέρονται για την τεχνολογία που χρησιμοποιείται στα προϊόντα ή τουλάχιστον μόνο το 3-5% των ανθρώπων ενδιαφέρονται γι ‘αυτό.
“Οι άνθρωποι ενδιαφέρονται για τη λειτουργικότητα: νοιάζονται για το σχεδιασμό, την εξυπηρέτηση, νοιάζονται για την τιμή, για το συνολικό κόστος ιδιοκτησίας, την αποδοτικότητα των καυσίμων, μετά την πώληση, αξία μεταπώλησης: αυτά είναι σημαντικά για τον καταναλωτή.